Webzoo noen med erfaringer i nyere tid ?

Bestilte litt nødvendig testutstyr etc.
Ikke fått sendingsnummer enda, så tenkte å ringe å høre. Står nemlig ikke noe om lagervare. Men de har ikke telefon nummer lenger ?

Tenkte å støtte en norsk butikk og ikke bruke zoopermarked, men tror jeg kanskje gikk på en smell her da jeg skulle hatt varene til helgen ...
Plussmedlem
Klostergt. 44A
1532 Moss, Norway

tlf 954 04 327

www.webzoo.no

Åpningstider: 10:00–18:00


Selv om dette er en av "nærbutikkene" mine benytter jeg meg minst mulig av de. Andre butikker jeg heller foretrekker.
milo
Selv om dette er en av "nærbutikkene" mine benytter jeg meg minst mulig av de. Andre butikker jeg heller foretrekker.


Hva er grunnen? Dårlige erfaringer? Har masse i bestilling der nå...
Jeg fikk kontakt.

Varene kom inn på lager torsdag.
Lovet å sende varene samme dag.
Varene ble sendt i dag som avtalt.
God kommunikasjon. Så alt OK for min del denne gang.
Eneste, skulle hatt lagerstatus.
Fikk også melding igår om at alt jeg har bestilt bortsett fra 2 småting var klart til henting, som er et par dager før det som ble forespeilet. God kommunikasjon hele veien.
Lagerstatus kommer Tar bare litt tid å få integrert dette med nettbutikk og datakasse i fysisk butikk

Mvh
Alexander
Jeg sitter her med en viss anger på at jeg la inn en ordre i denne nettbutikken. Ordren ble lagt inn torsdag 5/9 og i dag, mandag 9/9 har jeg fortsatt ikke mottatt info om forsendelse. Jeg får heller ikke svar på mail sendt til deres kontaktadresse. Gjort to forsøk som foreløpig er ubesvart.

Det er godt mulig man er bortskjemt av de virkelig store nettbutikkene der ute, hvor ordrer normalt sendes neste virkedag.

Lover ikke godt dette, men jeg håper de kommer på banen og retter opp det som eventuelt har skjedd, for jeg orker ikke handle på nett med slike responstider.

Du la inn en bestilling på torsdag også klager du i dag mandag over lang responstid? Det er heldigvis noe som heter helg og det syns jeg vi skal respektere at alle får/tar.
Har handlet flere ganger av Webzoo og aldri hatt problemer.
Jeg har handlet mye hos Webzoo opp igjennom, og har stort sett vært fornøyd helt til i år.
Treig respons på mail, uoppdatert lagerstatus og begrenset utvalg gjør at jeg har begynt å lete etter det jeg skal ha hos rivaliserende butikker først.
Jeg venter fortsatt på at de skal sende det jeg bestilte for tre uker siden. Jeg gidder ikke purre på dem mer, og har heldigvis ikke betalt på forhånd.

Alternative gode sider er Aquano.no,
Aquamanias.no, (litt dårlige på å svare på mail)
Akvarieboden.net (her synes jeg ting ofte ikke er på lager, men jeg synes ting stort sett kommer fort inn igjen og du får raskt svar)
Niigata.no (mest ift Hagedam - absolutt en god konkurrent til Tropex)
Johs
Du la inn en bestilling på torsdag også klager du i dag mandag over lang responstid? Det er heldigvis noe som heter helg og det syns jeg vi skal respektere at alle får/tar. Har handlet flere ganger av Webzoo og aldri hatt problemer.


Vi har ulike forventinger, helt klart. Om du er fornøyd, så er jo det topp. Bare fortsett å handle der du.

Jeg forventer at ordren er behandlet i løpet av to virkedager, så enkelt er det.

Ser over her at andre også er misfornøyd og jeg har delt mine erfaringer, slik som trådstarter ber om.
Jeg bestilte nylig fra Webzoo og er fornøyd. Forventer ikke at varer skal sendes neste dag, så selv om det tok litt tid så plaget ikke det meg overhodet. Nå bestilte jeg varer som ikke var på lager, og det tok vel om lag 14 dager før var på plass. Eneste jeg hadde ønsket meg var «lagerstatus» så jeg visste om varene var på lager eller ei.

Kan godt handle fra Webzoo igjen.
StineO
Jeg bestilte nylig fra Webzoo og er fornøyd. Forventer ikke at varer skal sendes neste dag, så selv om det tok litt tid så plaget ikke det meg overhodet. Nå bestilte jeg varer som ikke var på lager, og det tok vel om lag 14 dager før var på plass. Eneste jeg hadde ønsket meg var «lagerstatus» så jeg visste om varene var på lager eller ei. Kan godt handle fra Webzoo igjen.


Enig i at lagerstatus kan løse mye her. Min ordre ble kansellert etter nesten en ukes ventetid. Det var flere av varene som ikke var på lager og det ble jeg ikke automatisk informert om.

Jeg velger en annen butikk nå, men mulig jeg kommer igjen når lagerstatus i nettbutikken er på plass.
Ciklide
Jeg har handlet mye hos Webzoo opp igjennom, og har stort sett vært fornøyd helt til i år. Treig respons på mail, uoppdatert lagerstatus og begrenset utvalg gjør at jeg har begynt å lete etter det jeg skal ha hos rivaliserende butikker først. Jeg venter fortsatt på at de skal sende det jeg bestilte for tre uker siden. Jeg gidder ikke purre på dem mer, og har heldigvis ikke betalt på forhånd. Alternative gode sider er Aquano.no, Aquamanias.no, (litt dårlige på å svare på mail) Akvarieboden.net (her synes jeg ting ofte ikke er på lager, men jeg synes ting stort sett kommer fort inn igjen og du får raskt svar) Niigata.no (mest ift Hagedam - absolutt en god konkurrent til Tropex)


Hei
Hvilket ordrenummer det snakk om?

Mvh
Alexander
WetPet
Hei Hvilket ordrenummer det snakk om? Mvh Alexander


40748.
Men jeg har bestilt varene ett annet sted så det er bare se bort ifra den ordren
Ciklide
[QUOTE=WetPet] Hei Hvilket ordrenummer det snakk om? Mvh Alexander


40748.
Men jeg har bestilt varene ett annet sted så det er bare se bort ifra den ordren


Hei
Ser at vi fikk svar fra deg den 24 aug, det har helt klart blitt gjort en feil her hos oss. Vi beklager dette
Jeg har jo tidligere i denne tråden ytret min misnøye, men denne gangen må jeg skryte av Webzoo. Jeg sjekket lagerstatus på artikkelen og fikk raskt svar på mail. Jeg bestilte det jeg skulle ha og fikk varene dagen etter. Akkurat slik det skal være. Da jeg hadde lagt inn bestillingen kom jeg på at jeg skulle hatt en ting til. Dette ordnet de raskt og svarte raskt på mail om at de skulle slå sammen begge ordrene og sende dem samlet.

Topp karakter fra meg denne gangen!

S
Sendte Webzoo en epost onsdag 2 oktober kl. 10/41 med spørsmål om de hadde vinkelrør, skjøtestykke og noen slanger inne. I dag er det lørdag 5 oktober og fortsatt ingen svar fra Webzoo.
I fremtiden Kommer jeg til å bestille i en annen butikk som responderer raskere
Webzoo(wetpet)
Webzoo/ WetPet er en av mange zoo-butikker jeg har vært innom. Her er det hyggelige og hjelpsomme folk som virkelig jobber med bestillinger på nett. Jeg forstår at noen er kritiske, men jeg vet og ser at denne butikken virkelig tar kundene sine på alvor!
Zoo-butikken som dekker alt jeg ønsker!
Mvh Thor Arne
Tilfeldig bekjentskap
© Høyer'n
Reklame for plussmedlemskap