Home
Siste innlegg Retningslinjer
Om svar og råd i forumet. Alle bør lese!
Søk kun i forum

Søk bare i forumet Butikker og produkter
RSS-feed for dette forumet for dette forumet
Fora:
Nybegynner Fisk Snegler/skalldyr Planter Design / Aquascaping Oppdrett Hagedam Saltvann Brakkvann Vannverdier Sykdom Fór og fóring Foto & Film Teknisk Gjør det selv Butikker og produkter Hva skjer? Personlige akvarietråder Artikkelforum Diverse Om Akvaforum Off topic - diverse
 
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen © Lars Odland © Kai A. Quante
Tilfeldig akvarium
Månedens akvarium
Akvaforum p� Facebook
Søk
Siste innlegg
Hvordan håndtere butikktvister o.l.
Sider: 1 2 3
41  

may
Medlem female.gif
Fra: bergen
Kom inn en feil i innlegget mitt tidligere. Er for sent å endre det nå. Skal stå:

Innen rimelig tid
Hvis du mener produktet du har kjøpt har en mangel må du fortelle dette til selger "innen rimelig tid" etter at du burde oppdaget mangelen. Du burde oppdage feilen når du har indikasjoner på den, eksempelvis om fisken har symptomer. Hva som er rimelig tid varierer noe. Det beste er selvsagt å reklamere så snart du kan for å være på den sikre siden.

(Sist endret 21.11.2008 kl. 21:42 av may )
 
Postet 21.11.2008 kl. 21:31
[Rapportér innlegg]
Sider: 1 2 3