Home
Siste innlegg Retningslinjer
Om svar og råd i forumet. Alle bør lese!
Søk kun i forum

Søk bare i forumet Nettbutikker
RSS-feed for dette forumet for dette forumet
Fora:
Nybegynner Fisk Snegler/skalldyr Planter Design / Aquascaping Oppdrett Hagedam Saltvann Brakkvann Vannverdier Sykdom Fór og fóring Foto & Film Teknisk Gjør det selv Butikker og produkter Hva skjer? Personlige akvarietråder Artikkelforum Diverse Om Akvaforum Off topic - diverse
 
Tilfeldig bekjentskap
© T.K. © Kjetil L © Håvard Støre Andresen
Tilfeldig akvarium
Månedens akvarium
Akvaforum p� Facebook
Søk
Siste innlegg
Webzoo noen med erfaringer i nyere tid ?
Sider: 1 2
21 Webzoo

Ferska
Medlem female.gif
Fra: asker
min erfaring er at de er ganske lynraske m utsendelse av bestillinger og at de har en god del inne på lager

 
Postet 17.10.2019 kl. 22:31
[Rapportér innlegg]
22  

Ciklide
Medlem female.gif
Fra: Norge
Prøver Webzoo igjen jeg også! :) La inn bestilling og fikk ordnebekreftelse på Onsdag.
Denne gangen betalte jeg på forhånd (fant ikke noe annet alternativ?) så denne gangen håper jeg varen kommer. :)

 
Postet 16.11.2019 kl. 08:51
[Rapportér innlegg]
23 Glad jeg kom over denne tråden

Le Jac
Medlem male.gif
Fra: oslo
Ser de har godt utvalgt, men som flere nevner så er det dårlig responstid på epost og ikke oppdatert lagerstatus.
Hadde planer å bastille endel varer, men var litt usikker. Glad jeg kom over denne tråden.
Riktig nok er vi kanskje bortkjemte av de store leverandørene der man får varen innen 3 dager, men dette gjør at små/lokale butikker også må skjerpe seg.

 
Postet 30.12.2019 kl. 14:48
[Rapportér innlegg]
24  

Username
Medlem male.gif
Fra: Bortenfor
Hei.
Har kjøpt en pumpe fra Webzoo. Den ble returnert da det var ulyder og vibrasjoner i pumpen. Har ventet i en måned på svar fra de. Prøvd å ringe, sende sms og mail men det er utrolig dårlig med kommunikasjon. Begynner å lure på om de er på konkursens rand eller noe siden de virker så lite interessert. Jeg vet de har hatt problemer med mailsystemet. Men vet også at de har mottatt og lest mail fra meg for den ene gangen jeg kom gjennom på telefon visst de godt hva jeg hadde skrevet mange dager i forveien uten å svare.
Er det noen som kjenner seg igjen i dette? Er dette standarden deres på kundeservice?

 
Postet 06.01.2021 kl. 12:20
[Rapportér innlegg]
25  

Viktor
Medlem male.gif
Fra: Frøya, Sør-trøndelag
sitat av Username:
Er det noen som kjenner seg igjen i dette? Er dette standarden deres på kundeservice?


Hei.

Jeg har handlet der en god del, og stort sett vært veldig fornøyd.
Den ene gangen jeg måtte kontakte de angående feilsending av planter, svarte de fort og rettet opp feilen ganske kjapt.
Og de har også blitt bedre enn de var da jeg begynte å handle der. Utvalget er større og varene i nettbutikken er i langt større grad lagerførte enn de var tidligere.
Så jeg vil ikke si at jeg synes din situasjon kjennetegner Webzoo.

History will be kind to me, for I intend to write it.
 
Postet 06.01.2021 kl. 12:59
[Rapportér innlegg]
26  

Kuledrøm
Medlem female.gif
Fra: Nesoddtangen
Ja, jeg kjenner igjen det. Jeg har hørt tilsvarende også fra andre (lenge før det ble snakk om problem med mail-systemet). Og på nettsiden deres står det at det er bedre å sende e-post enn å ringe, likevel er det ikke sikkert man får noe svar på e-post i det hele tatt. Jeg har opplevd både raskt svar, tregt svar og null svar fra dem. Responsen er generelt dårlig sammenliknet med flere andre butikker jeg bruker, men noen av disse er jo ekstremt kjeppe til å svare, så det er egentlig litt urettferdig å sammenlikne med dem. En måned uten svar er jo helt horribelt, særlig når det gjelder ting man allerede har kjøpt og ønsker å få hjelp med/reklamere på.

EDIT: Jeg skal ellers legge til at dette er en butikk jeg syns har bra utvalg og greie priser, og det er en fin butikk å fysisk dra og handle i. Så jeg håper virkelig ikke de går konkurs.

(Sist endret 06.01.2021 kl. 13:19 av Kuledrøm )
 
Postet 06.01.2021 kl. 13:14
[Rapportér innlegg]
27  

Viktor
Medlem male.gif
Fra: Frøya, Sør-trøndelag
Nei, sånn skal det absolutt ikke være. Skal ikke ta en måned å få reklamert.

History will be kind to me, for I intend to write it.
 
Postet 06.01.2021 kl. 13:26
[Rapportér innlegg]
28  

Username
Medlem male.gif
Fra: Bortenfor
Det med at de ikke vil bruke telefon og henviser til e-post er jo også noe jeg ser på som meget spesielt når man driver nettbutikk. Og særlig når det viser seg at de er elendige på å besvare henvendelser på e-post også. Jeg har greid å komme i kontakt med de en gang på telefon i løpet av flere uker. Ble lovet oppfølging straks. Men siden ble det stille. Nå har ikke jeg vært noen storkunde hos Webzoo og kommer heller aldri til å bli det med så elendig kundeservice som de har hatt overfor meg.
Skulle nok lest meg opp på denne butikken før jeg handlet. Ser jo nå diverse steder at det er flere som er misfornøyd.

 
Postet 06.01.2021 kl. 13:27
[Rapportér innlegg]
Sider: 1 2