Webzoo noen med erfaringer i nyere tid ? (side 2)

min erfaring er at de er ganske lynraske m utsendelse av bestillinger og at de har en god del inne på lager
Prøver Webzoo igjen jeg også! La inn bestilling og fikk ordnebekreftelse på Onsdag.
Denne gangen betalte jeg på forhånd (fant ikke noe annet alternativ?) så denne gangen håper jeg varen kommer.
Glad jeg kom over denne tråden
Ser de har godt utvalgt, men som flere nevner så er det dårlig responstid på epost og ikke oppdatert lagerstatus.
Hadde planer å bastille endel varer, men var litt usikker. Glad jeg kom over denne tråden.
Riktig nok er vi kanskje bortkjemte av de store leverandørene der man får varen innen 3 dager, men dette gjør at små/lokale butikker også må skjerpe seg.
Hei.
Har kjøpt en pumpe fra Webzoo. Den ble returnert da det var ulyder og vibrasjoner i pumpen. Har ventet i en måned på svar fra de. Prøvd å ringe, sende sms og mail men det er utrolig dårlig med kommunikasjon. Begynner å lure på om de er på konkursens rand eller noe siden de virker så lite interessert. Jeg vet de har hatt problemer med mailsystemet. Men vet også at de har mottatt og lest mail fra meg for den ene gangen jeg kom gjennom på telefon visst de godt hva jeg hadde skrevet mange dager i forveien uten å svare.
Er det noen som kjenner seg igjen i dette? Er dette standarden deres på kundeservice?
Plussmedlem
Username
Er det noen som kjenner seg igjen i dette? Er dette standarden deres på kundeservice?


Hei.

Jeg har handlet der en god del, og stort sett vært veldig fornøyd.
Den ene gangen jeg måtte kontakte de angående feilsending av planter, svarte de fort og rettet opp feilen ganske kjapt.
Og de har også blitt bedre enn de var da jeg begynte å handle der. Utvalget er større og varene i nettbutikken er i langt større grad lagerførte enn de var tidligere.
Så jeg vil ikke si at jeg synes din situasjon kjennetegner Webzoo.
Ja, jeg kjenner igjen det. Jeg har hørt tilsvarende også fra andre (lenge før det ble snakk om problem med mail-systemet). Og på nettsiden deres står det at det er bedre å sende e-post enn å ringe, likevel er det ikke sikkert man får noe svar på e-post i det hele tatt. Jeg har opplevd både raskt svar, tregt svar og null svar fra dem. Responsen er generelt dårlig sammenliknet med flere andre butikker jeg bruker, men noen av disse er jo ekstremt kjeppe til å svare, så det er egentlig litt urettferdig å sammenlikne med dem. En måned uten svar er jo helt horribelt, særlig når det gjelder ting man allerede har kjøpt og ønsker å få hjelp med/reklamere på.

EDIT: Jeg skal ellers legge til at dette er en butikk jeg syns har bra utvalg og greie priser, og det er en fin butikk å fysisk dra og handle i. Så jeg håper virkelig ikke de går konkurs.
Plussmedlem
Nei, sånn skal det absolutt ikke være. Skal ikke ta en måned å få reklamert.
Det med at de ikke vil bruke telefon og henviser til e-post er jo også noe jeg ser på som meget spesielt når man driver nettbutikk. Og særlig når det viser seg at de er elendige på å besvare henvendelser på e-post også. Jeg har greid å komme i kontakt med de en gang på telefon i løpet av flere uker. Ble lovet oppfølging straks. Men siden ble det stille. Nå har ikke jeg vært noen storkunde hos Webzoo og kommer heller aldri til å bli det med så elendig kundeservice som de har hatt overfor meg.
Skulle nok lest meg opp på denne butikken før jeg handlet. Ser jo nå diverse steder at det er flere som er misfornøyd.
Tilfeldig bekjentskap
© Lisa S
Reklame for plussmedlemskap