Fortunas akvarie verden!

Jaja, jeg er nå offiselt blitt bitt av ltr syken som familien sier etter at jeg kjøpte meg 600 ltr akvarie før jul hehe.
Så da tenkte jeg at jeg kunne jo starte en liten historie om karene tiden framover.
Har da fra før et lite babykar på 13 ltr, 2 x 100, 200 og 240 ltr, men det er bare 200 og 240 ltr som er oppe å går akkurat nå.
I 200 ltr så er det nå prinsese av burundi lekspar med yngel, Ancistrus sp lekspar og 2 pakistank botia + en eplesnegle og sandsnegler.
I 240 ltr er det 1 Pleco (som blir flyttet over til 600 ltr når den er klar), 1 Scalare, 1 Ancistrus L 144, palettciklider, 1 eplesnegle og sandsnegler.

Alt ligger klart, så planen er nå å få satt opp 600 ltr til uka,(klarer nesten ikke å vente hehe) kommer også til å sette i et sandfilter i tillegg med pumpe og varmekolbe på slangen i stdefor å ha varmekolbe i karet.
Tenkte å legge sotfilm bak som bakgrunn,enkelt å fjerne hvis jeg vil ha en annen bakgrunn.
Planter har jeg mer enn nok av nesten fra de andre kara så et problem mindre egentlig.
Skrive mer siden


































Bilder kommer
Vel, da har jeg vært å fått kjøpt meg sandfilter og 3D bakgrunn så da blir det nok fint når jeg har fått det opp. I morgen så starter arbeidet med å malt ferdig stua som karene skal stå på, og etter det blir det å sette i stand lecka bordet som 600 literen skal stå på, så må ut å kjøpe inn noe lim, er det noen som vet hva jeg bruke for å limefast de lecka blokkene sammen?typen vil bruke sement for da hoder det sier han.


Uannsett i morgen kveld regner jeg med å få satt karet opp så jeg kan starte å vaske karet så det er gjort, kunne ønske jeg var ferdi i går, det klør så i fingrene mine ved å få det opp, TTT = ting tar tid.
Etter å fått satt opp 600 ltr så blir det å flytte 200 litr og 240 litr, for alle karene skal stå i stor stua med ei lita sofa gruppe så får hvordan det blir når alt er ferdig.

Har nå lånt et bilde av beste vennina mi som er bilde nr 2 og 3 siden vi begge har kjøpt karene samtidig hos selger så får dere se hvordan det ser ut bare at mitt står inne og mens hennes har stått ute men er nå inne i hus. men det gjennstår mye arbeid som dere ser.
Tilfeldig bekjentskap
© Nadia Oslund
Reklame for plussmedlemskap