Findus å dyrene hans i det gule huset...

Her er altså min tråd som jeg skriver litt om meg selv og hva jeg driver med.

Bor altså i Hønefoss i ett gult hus med en gul hund som heter Bayas.
Bayas er født 15mars 2009 så er litt valp enda.

Jeg har drevet bittelitt med akvarie for 14år siden også ble jeg sammen med ei nydelig dame som hadde litt dilla å da var det gjort. Ble liter syke med engang å etter å ha hatt hobbyen oppe å gå igjen i 3mnd så har jeg nå 3 kar stående.

Ett 375 liter svart møbel kar i stua
Ett 150 liter i kjelleren
Ett 45 liter reke kar i stua.

Jeg er VELDIG nybegynner å alt jeg kan er ved å lese her på akvaforum.
Spør om mye rart osv.

Folk her inne er utrolig hjelpsomme.

Har nå alle karene oppe å gå så håper på yngel på mitt L144 lekspar og fra mine Corydoras Panda. Spennende å se om jeg får til det gitt. Eneste jeg har fått yngel på i min tid er Guppy. Det er jo ikke akkurat rakettforskning.


Ønsk meg Lykke til. Flere bilder og oppdateringer kommer litt etterhvert.
Lykke til, og gratulerer med personlig tråd.
For en utrolig hvit sand du har.. Hva er det for slags? - kan ikke huske å ha sett den før..
Hei og grattis med ny tråd. Vil også ønske deg velkommen til AF som relativt nytt medlem ;- =)
Maller og corydoras er blandt mine favoritter så vi har allerede der en del felles. Har selv 11 kar oppe å går, i tillegg til et par jeg for øyeblikket ikke finner plass til. Ja den litersyken tar mange av oss. Ønsker deg lykke til, også med oppdrett på fiskene dine
Lisa-S
Lykke til, og gratulerer med personlig tråd. :) For en utrolig hvit sand du har.. Hva er det for slags? - kan ikke huske å ha sett den før..


Sanden heter snøhvit 0,2mm å er kjøpt hos Aquamanias.no.
Veldig fornøyd med den enda, og har mange renholdere som holder den ren.
Den måtte vaskes godt da det var mye farge stoffer i den da.

Takk skal du ha.
LOFFA