Fisk

Hjelp!
Platyene mine har fått yngler. Men jeg finner bare 1! Har tatt den i et akvarie for seg selv, fordi jeg er redd for at de andre skal spise den opp. Men hvorfor er det bare en? Hjelpe meg?
Hjjeeelp!
Les over og hjelp meg!
Pumpen din som har spist de kanskje? Hvilke andre fisk har du sammen med de?
Kanskje.... To hannsværddragere, 3 hunn platyer, 1 hannplatyer og 3 bunnfisker.
Hvordan ser man at fisken er gravid
Hei Lurer på hvordan man ser at fisken er gravid. Har Mikke Mus platy og tror hun er gravid. Hun er feitere en de andre har noe av bukpariet mye mørkere en det andre (vanskelig å forklare)
Takk for hjelpen... not
Eh, ja. Som dere har sett på tidligere innlegg har jeg spørt om å få hjelp. Får jeg det? NEI! Fisken er død. Takk skal dere ha for hjelpen. Noen har hjulpet iallefall. Takk til dere
Johanne Danielsen
Eh, ja. Som dere har sett på tidligere innlegg har jeg spørt om å få hjelp. Får jeg det? NEI! Fisken er død. Takk skal dere ha for hjelpen. Noen har hjulpet iallefall. Takk til dere




Med en slik fremferd som du viser her, etter kun en dag som medlem skjønner jeg godt at du ikke får veldig mange svar/hjelp. Det første du bør gjøre er å spørre i forumet, og ikke som her i en personlig tråd. I en personlig tråd skriver en som regel om hverdagen som akvarist, og hva som skjer i ens kar.

Spørsmål retter en i andre fora her. Å vise en grinete adferd slik du gjør, er ikke en fin måte å være på om en vil oppnå sympati og få hjelp som medlem kun en dag.

Du har ikke satt inn din alder i profilen din, men antar utfra din adferd at du er "mindreårig". Beklager om jeg bommer, men oppfatter deg slik.

Spørsmål om levendefødere dukker opp hver dag i bøtter og spann og en del er vel lei av å gjenta seg selv i sine svar.

Gå inn på forumsdelen for levendefødere og du vil få svar om alt der. Det som er viktig for levende fødere, guppy, platy, sverddragere etc er at yngelene har gjemme steder og flyteplanter de kan gjemme seg i.

Jeg anbefaler deg å la et innlegg med spørsmål stå lengere enn 20 minutter før du maser mer om svar. Slikt mas gjør det egentlig bare værre og bekreftes vel i denne tråden, med at ingen gidder å svare deg. Les i kunnskaps basen som sagt så finner du svar på mye
Tilfeldig bekjentskap
© Anita Winsnes
Reklame for plussmedlemskap