Min Blogg ^.^

Hei.
Nå tenkte jeg å begynne å blogge her om min hverdag med akvarium og fiskene.
Til å begynne med:
-Jeg har et 15 liters akvarium (Ønsker meg større)
-I det 15 liters akvariumet svømmer to vakre hann endlers.
-De har fått navn: Guppy og Knerten
-Jeg er litt nybegynner
-Mitt mål er å få et større akvarium med fler fisker. Tenkte litt på guppyer eller kampfisker.

- Jeg startet med akvarium for noen år siden, eller familien min startet med akvarium. Da hadde vi et kjempestort akvarium med masse stilige fisker. Men etterhvert som årene gikk, gikk mamma og pappa lei av akvariumstyret og endte opp med å selge det og fiskene. Etter der har vi ikke tenkt så mye på det. Men som julegave i fjor ble jeg overrasket over den stilige gaven tanten min gav meg. Hun gav meg dette 15 liters akvariumet med to skjønne eplesnegler i. Hun sa jeg kunne starte med dette siden det var en stund siden sist vi hadde hatt akvarium (og for jeg var nybegynner). Tanten min driver med akvarium og fisker. Hun har masse stilige fisker der hun bor ) Jeg har enda akvariet hun gav meg, men nå svømmer to endlers fisker rundt der. Begge er gutter, og har noen stilige farger må jeg si. Jeg ønsker meg større akvarium til disse gutta. Så det skal jeg ønske meg i bursdags gave

-Anniken

Bra at du har funnet AF, og at du har mer erfarne folk i familien som du kan spørre. Det er et godt utgangspunkt. Jeg tror nok også at et større akvarium er rett sted å begynne. Få deg det først, så kan du tenke på fisk senere. Det er lite som er så kjipt som fisk som mistrives fordi plassen er for dårlig. Lykke til med prosjektet!
Fiskene
Heisann. Tenkte å legge ut noen bilder av fiskene mine. Endlers er rasen (Bildene kan være litt dårlige, siden jeg hadde dårlig kamera og fordi de bevegde seg så mye) Fisken på det første bildet heter Guppy, og fisken på bilde 2 og 3 heter Knerten. Knerten kan være litt vanskelig å se på bildet, fordi fargene hans gikk nesten i ett med fargen på grusen. ;D

-Anniken
Jeg lurte på en liten ting forresten. Hvilken plante er dette?
Tilfeldig bekjentskap
© TorillNB
Reklame for plussmedlemskap