Kjøp og salg om sommeren

Noen som har vært aktive med kjøp og salg av fisk her på forumet som vet om det lønner seg å vente til etter ferien med å legge ut annonser, eller er akvarister like ivrige etter å kjøpe/selge fisk midt på sommeren også?


Sommeren er en stille periode, så hvis du kan bør du vente til nærmere høsten.
Nå er jo annonsene på forumet her gratis da, så jeg se ikke helt problemet med å legge det ut med en gang. Får du ikke solgt de nå, er det jo bare å legge ut annonsen på nytt ved en senere anledning. Det er jo en del skole-elever også som er rimelig aktive akvarister, og som har bedre tid til hobbyen sin nå da skoledag og lekser ikke er noe tema......
Petter´n
Det er jo en del skole-elever også som er rimelig aktive akvarister, og som har bedre tid til hobbyen sin nå da skoledag og lekser ikke er noe tema......


Dette stemmer veldig... har aldri vært så aktiv innen akvaristikken som det jeg er nå på sommeren.
ikke jeg heller! litt synn at det ikke er så mye aktivitet i ferien totalt men det er bare dumt å vente med å legge ut annonsen...
Sebastian Haugland
er det vanskelig å få solgt fisk

Om det er vanskelig å få solgt fisk via annonser her på forumet? Det vil jeg si kommer helt an på hva slags fisk man har å tilby, og til hvilken pris. Dessuten kommer det også an på hvor man bor. Bor man litt unna allfarvei og "langt fra folk", er det naturligvis færre som vil ta turen hele den veien for å kjøpe noen alminnelige fisk de kan få kjøpt mye nærmere.

Har man sjelden og attraktivt fisk å tilby til salgs, er folk likevel villige til å kjøre ganske langt i blant.

Så svaret blir; det kommer helt an på hva du har, hvor du bor og til hvilken pris
Tilfeldig bekjentskap
© Jørn Henning Flåten
Reklame for plussmedlemskap