Videoklipp i fiskebasen

Er det mulig å legge inn videoklipp i fiskebasen på Akvaforum?

Hvis ikke er det kanskje noe å tenke på - morsomt å se de forskj. artene i aktivitet....
ja, for en flott ide! det hadde vært kjempe bra!
Og hva har dere moderatorer å si til dette?? Hadde vært fett
Plussmedlem
Video er noko som snart blir aktuelt ja. Det er foreløpig eit lite bandbreiddeproblem, men det blir det slutt på når 100mbit-linja er på plass 1. oktober.
Holger Lockertsen
Video er noko som snart blir aktuelt ja. Det er foreløpig eit lite bandbreiddeproblem, men det blir det slutt på når 100mbit-linja er på plass 1. oktober.

Er det noe nytt på videofronten?
MalawiThomas
[QUOTE=Holger Lockertsen]Video er noko som snart blir aktuelt ja. Det er foreløpig eit lite bandbreiddeproblem, men det blir det slutt på når 100mbit-linja er på plass 1. oktober.

Det gleder jeg meg til. Har mange fiske venner jeg kan filme hos! Skal nok få laget noen gøye opptak ja!
Plussmedlem
MalawiThomas

Nei, det tar nok ei stund til. Ein må jo m.a. også ha eit fungerande system for konvertering av alskens videoformat som folk måtte finne på å laste opp.
vet ikke om det er noe til hjelp men det går an å laste opp de fleste filter via www.bolt.com. går ikke an å bruke samme konsept som de da?
Plussmedlem
FS
vet ikke om det er noe til hjelp men det går an å laste opp de fleste filter via www.bolt.com. går ikke an å bruke samme konsept som de da?

Bolt har massevis av software og greier. Dersom eg kunne sette opp samme systemet som Bolt eller YouTube litt raskt, ville eg vore steinrik
Fiskerikkemer...
... morsomt å se de forskj. artene i aktivitet....

Ja, for ikke å snakke om at man kunne legge ut videosnutter av lek og egglegging! Det måtte være fascinerende
Da skulle jeg filmet en av de ukentlige eggleggings-sesjonene hos mine Corydoras adolfoi Eller... kanskje ikke? Hunnene kan bruke opptil tjue minutter på å suse rundt og lete etter det perfekte stedet å legge ett egg på....)
Vel, kunne jo filmet noe da.
mona o
Ja, for ikke å snakke om at man kunne legge ut videosnutter av lek og egglegging! Det måtte være fascinerende:-)

Ja - nettopp spesielle ting ved de forskjellige artene hadde vært fint å se: lek, egglegging og annen særegen adferd for de forskjellige artene.
Fiskerikkemer...
[QUOTE=mona o]Ja, for ikke å snakke om at man kunne legge ut videosnutter av lek og egglegging! Det måtte være fascinerende:-)

Ja - nettopp spesielle ting ved de forskjellige artene hadde vært fint å se: lek, egglegging og annen særegen adferd for de forskjellige artene.

Har lagt ut her på forumet via bolt av mitt delfinpar. Men det hadde vert greit å kunne samle slike på en bestemt plass. Kan vi ikke bare starte en tråd hvor folk kan legge snutter ut på?????
Tilfeldig bekjentskap
© LOFFA
Reklame for plussmedlemskap