Spørrekonken

Jeg har fri fra jobben i dag, etter at ungene kom til barnehage og skole tenkte jeg at nå skal jeg sette meg ned og svare på spørrekonken. Så da satt jeg her, ivrig som bare det, med frokost og kakao og hele pakka og som sagt ivrig... Begynner bra, men nå er jeg oppgitt...Det er jo så vanskelig, jeg oppnår bare 9 av 10 og fatter ikke hvor det siste poenget skal komme fra.. Må det være så vanskelig? jeg mener-premien er jo gavekort på 200 kr?
Den er ganske vanskelig, ja Måtte prøve noen ganger før jeg fikk alt riktig.
Meningen er vel ikke at det skal være bare moro, men også gi litt økt kunnskap? Og siden du har 9 av 10, så er det tydeligvis et punkt et sted der du må undersøke og lete litt mer etter informasjon og riktig svar. Underveis lærer du så noe nytt Det er vel halve poenget med slike spørrekonkurranser?

Det er fullt mulig å få 10 av 10, hvis man bare leser litt.

Jeg testet spørrkonken nå, og endte opp med alt riktig.
Så stå på, og let litt mer etter svar
Noen ganger er spørrekonken lett, andre ganger ikke helt så lett Er litt av sjarmen med spørrekonken det, syntes jeg

Noen runder av spørrekonken har også vært temmelig spesialisert, f.eks den flotte konkuransen Håvard laget for februar\ mars, om reker.
Den var vanskelig, men du verden så lærerik, for en som stort sett kun har hatt reker på brødskiva
Ja selvfølgelig lærerikt, kjenner det bare bobler av irritasjon når jeg ser på spm... bare 9 p og hvor er det siste, mener selv at alt er riktig.. tydligvis ikke da...
Jeg får nok vente til jeg får en ny posjon tålmodighet...
Ååå endelig, 10 poeng til meg, det føltes godt.... men vinnerlykke er jo noe helt annet da.. hehe
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap