AFs fiskegalleri!

AkvaForum har rimelig sikkert Norges største samling bilder av akvariefisk

Her finner du Fiskegalleriet. Du kan også bidra med bilder til galleriet! Søk opp arten du har bilde av i fiskebasen. I den enkelte arts profil finnes det mulighet til å laste opp bilde. Fotograf blir kreditert med navn og link til sin brukerprofil.

I AFs medaljesamling finnes oversikt over de medlemmer som har oppnådd ulike medaljevalører for antall fotobidrag til kunnskapsbasene på AF. Der er det plass til flere AF-medlemmer

Oi, jeg var virkelig ikke klar over at jeg var en av de som hadde bidratt mest ... Dessverre har jeg ikke så mange forskjellig fisk her hjemme, så kanskje jeg får ta meg en tur på en dyrebutikk og fotografere litt ..? Tror dere de synes det er greit?
Jeg har fotografert litt i mine lokale butikker her i distriktet. Jeg spør alltid om lov. Nå kjenner jo de fleste trynet mitt i butikkene her da
Hva med kvalitet og redigering?
Redigerer dere eller skal det gjøres av oss?
Hvor gode bilder må det vere ?
Bildene som sendes inn blir gjennomgått av en bilderedaksjon som godkjenner evt. underkjenner bildene.

Brukerne må selv foreta nødvendig redigering av bildene sine. Kvalitetsmessig bør bildene være så bra som mulig for å komme med.

Tilfeldig bekjentskap
© OME
Reklame for plussmedlemskap