Holger ? jeg får ikke byttet avatar ? det står at den er korrekt lagret i profil og alt det der men den endrer seg ikke i forum ?

*edit... henger ting i dag tro ?*
Måtte jaggu teste selv

Fungerer bare fint hos meg. Husket du å lagre den nye profilen etter at bildet er lastet opp?
Plussmedlem
Hei Stina. Du har ikkje registrert nokon avatar, så vidt eg kan sjå
nei fikk plutselig opp en feilmelding hvor det sto at rapport var sendt til webansvarlig/teknisk ansvarlig for siden ?

virket som om alt hang seg her i går
Frank Angell
Måtte jaggu teste selv ;) Fungerer bare fint hos meg. Husket du å lagre den nye profilen etter at bildet er lastet opp?

jepp, det endret seg korrekt i profilen men ikke i forum
Plussmedlem
Stina Engerud
nei fikk plutselig opp en feilmelding hvor det sto at rapport var sendt til webansvarlig/teknisk ansvarlig for siden ? virket som om alt hang seg her i går

Ser i loggen at du truleg har prøvd å registrere eit ukjent filformat, elns. Kva slags fil var det du lasta opp?
Du står for øvrig ikkje med registrert avatar no.
Holger Lockertsen
[QUOTE=Stina Engerud]nei fikk plutselig opp en feilmelding hvor det sto at rapport var sendt til webansvarlig/teknisk ansvarlig for siden ? virket som om alt hang seg her i går

Ser i loggen at du truleg har prøvd å registrere eit ukjent filformat, elns. Kva slags fil var det du lasta opp?
Du står for øvrig ikkje med registrert avatar no.

prøvde å laste opp et vanlig gif format, skulle prøve å bytte tilbake til hesten min når den nye ikke fungerte
skal se om det går nå...
den jeg har nå er i GIF format men den jeg får feilmelding på er i JPEG ??
JPEG fila har jeg jo hatt hele tiden frem til i går ?
Plussmedlem
Stina Engerud
den jeg har nå er i GIF format men den jeg får feilmelding på er i JPEG ?? JPEG fila har jeg jo hatt hele tiden frem til i går ?

Send den fila du prøver til meg på webmaster (alfakrøll) akvaforum dott enno, så skal eg sjå kva som er problemet
Jeg har også problemer med å bytte avatar. Lagrer nytt avatar, men alikevel det gamle som kommer i forumet!
Hva gjør jeg galt?
teste

takk Holger

(selv om jeg fortsatt ikke skjønner hvorfor gifen måte forminskes nå når det gikk forrige gang)
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap