Hvorfor står det at jeg er pålogget en halvtime etter jeg har logget ut?

Jeg logget av akvaforum, krysset alle programmer, så går jeg på akvaforum igjen en halvtime etterpå og på forsiden står det at jeg er logget på når det er nesten en halvtime siden jeg logget av. Hvorfor er det sånn? Er det for å få høyt antall på antall medlemmer pålogget ??????????????????????????
mArTii =)
Jeg logget av akvaforum, krysset alle programmer, så går jeg på akvaforum igjen en halvtime etterpå og på forsiden står det at jeg er logget på når det er nesten en halvtime siden jeg logget av. Hvorfor er det sånn? Er det for å få høyt antall på antall medlemmer pålogget ;) ??????????????????????????

det er aktiviteten den siste timen på forumet som står der. hvis du skriver et innlegg kl. 15.01 og ser på den 1600 så står du der da og. tror det er sånn ialtfall.

ps. du trenger ikke alle de spørsmålstegnene
FS
det er aktiviteten den siste timen på forumet som står der. hvis du skriver et innlegg kl. 15.01 og ser på den 1600 så står du der da og. tror det er sånn ialtfall. ps. du trenger ikke alle de spørsmålstegnene;-)

Det skjønte jeg ikke :S Sorry for det med spmtgnnn..........................................................................................................
Det er på grunn av kjekser (cookies), og de velger selv hvor ofte den funksjonen på siden skal oppdateres. Og det er igrunnen uten betydning om du faktisk er logget på eller ikke. Selv logger jeg aldri ut, hvorfor skal jeg gidde å logge meg inn på ny hver gang jeg er her :P
Men man ser at noen er pålogget og tenker at nå har man mulighet for å stille sitt spørsmål sånn at en viss person som kan svare på det får sett det før det blir "borte", men så er h*n egentlig ikke pålogget å leser innlegg... Hvis man skal f eks stille et spm som kun Frank Angell kan svare på, så stiller man det mens han er på, men egentlig er han av og logger ikke på igjen før spm er på 2 eller 3 side over nye innlegg, og han gidder bare å svare på de nye fra 1 side. Da fikk man ikke svaret sitt pga at kjeksen ikke oppdateres ofte nok...
mArTii =)
Men man ser at noen er pålogget og tenker at nå har man mulighet for å stille sitt spørsmål sånn at en viss person som kan svare på det får sett det før det blir "borte", men så er h*n egentlig ikke pålogget å leser innlegg... Hvis man skal f eks stille et spm som kun Frank Angell kan svare på, så stiller man det mens han er på, men egentlig er han av og logger ikke på igjen før spm er på 2 eller 3 side over nye innlegg, og han gidder bare å svare på de nye fra 1 side. Da fikk man ikke svaret sitt pga at kjeksen ikke oppdateres ofte nok...

hvis dert er så spes. spørsmål så går du da inn på profilen og ser om du finner en mail adr. el til han der og sender han en mail
ECR
hvis dert er så spes. spørsmål så går du da inn på profilen og ser om du finner en mail adr. el til han der og sender han en mail

Okey da
mArTii =)
Hvis man skal f eks stille et spm som kun Frank Angell kan svare på, så stiller man det mens han er på, men egentlig er han av og logger ikke på igjen før spm er på 2 eller 3 side over nye innlegg, og han gidder bare å svare på de nye fra 1 side.

Frank svarer selv om spørsmålet ligger langt nede i bunken
Men for den del, det er jo mange andre som oftest kan svare minst like godt som meg på ting, og det å stille spørsmål direkte til en enkelt bruker i selve forumet, vil da ofte gjøre at andre som kunne svart mye raskere, ikke gidder å svare

Det beste er derfor å stille spørsmålene til alle brukerne

PS: Vi trenger da vel ikke å være så j**** formelle at etternavnet mitt skal henge med over alt ?
Frank Angell
Frank svarer selv om spørsmålet ligger langt nede i bunken ;) Men for den del, det er jo mange andre som oftest kan svare minst like godt som meg på ting, og det å stille spørsmål direkte til en enkelt bruker i selve forumet, vil da ofte gjøre at andre som kunne svart mye raskere, ikke gidder å svare ;) Det beste er derfor å stille spørsmålene til alle brukerne ;) PS: Vi trenger da vel ikke å være så j**** formelle at etternavnet mitt skal henge med over alt ;)?

Jeg trodde ikke du gadd å svare på langt nede i bunken spm jeg. Men det er fint Og det er ikke alltid noen som kan svare like godt som deg, det vet du selv innesrt inne (vil ikke innrømme?)
PS: OK! Skal ikke formerme selveste Frank med å bruke hans etternavn. Trodde du var formell jeg da vettu
mArTii =)
Skal ikke formerme selveste Frank med å bruke hans etternavn. Trodde du var formell jeg da vettu ;)

En nordlænning lystrer de fleste navn, også de som ikke egner seg på trykk
Blir ikke fornærma over at noen bruker det staselige etternavnet mitt, men syntes vi har det såpass uformelt på forumet (takk og pris), at jeg ikke vil at navnet mitt skal forbindes med noen som er så autoritær
Plussmedlem
No er det endra slik at ein ikkje visast som pålogga ein halvtime etter at ein er logga ut slik det var før.
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Bjørvik
Reklame for plussmedlemskap