- Hjem
- Forum
- Om Akvaforum
- Meningsløse bilder av medlemsakvariene
Meningsløse bilder av medlemsakvariene
Det er en fryd å kikke på medlemsakvariene som tilfeldig dukker opp på venstre side av skjermbilde. Svært mange flotte akvarier
Det hadde dog vært greit å slippe bilder av kun tåkete vann og nyoppsatte akvarier helt uten innhold.
Jeg oppfordrer alle til å slette det dem selv synes er meningsløst og tomt. Det er selvsagt opp til hver enkelt å vurdere hva som er verdt å se.
Det hadde dog vært greit å slippe bilder av kun tåkete vann og nyoppsatte akvarier helt uten innhold.
Jeg oppfordrer alle til å slette det dem selv synes er meningsløst og tomt. Det er selvsagt opp til hver enkelt å vurdere hva som er verdt å se.
Postet 15.10.06 kl 23:46
Endret: 15.10.06 kl 23:50
Postet 16.10.06 kl 00:03
Endret: 16.10.06 kl 00:05
Postet 16.10.06 kl 00:24
Postet 16.10.06 kl 00:33
Inaktiv bruker

Helt enig i det, syns også det er morro å se på.
Postet 16.10.06 kl 00:36
Postet 16.10.06 kl 00:46
Inaktiv bruker

En annen ting er at jeg har sett bilder av fisk som ligger på medlemsakvareier, som jeg har sett i utenlanske sider. Er ikke det litt flaut da??????
Ganske lett å oppdage når sand og innredning er forskjellig på bildene, som liksom skal være fra samme kar.
Eller er det bare jeg som er pirkete?
Ganske lett å oppdage når sand og innredning er forskjellig på bildene, som liksom skal være fra samme kar.
Eller er det bare jeg som er pirkete?
Postet 16.10.06 kl 01:04
Postet 16.10.06 kl 01:16
Birger AEn annen ting er at jeg har sett bilder av fisk som ligger på medlemsakvareier, som jeg har sett i utenlanske sider. Er ikke det litt flaut da?????? Ganske lett å oppdage når sand og innredning er forskjellig på bildene, som liksom skal være fra samme kar. Eller er det bare jeg som er pirkete?
Da synes jeg du skal rapportere det, det er ikke lov og bruke andre sine bilder uten tillatelse.
Postet 16.10.06 kl 01:30
Inaktiv bruker

Det har jeg ikke lyst til, da syns jeg heller di som føler seg truffet, burde slette bildene sine.
Postet 16.10.06 kl 01:45
Postet 16.10.06 kl 08:09
Postet 16.10.06 kl 10:34
Postet 16.10.06 kl 10:40
Tone Andreassen[QUOTE=biXen]Det er sant det, men kunne ikke den funksjonen bare brukt "hoved" bildet da?
Den gjør det - derfor kan vi kanskje oppfordre til å laste opp et mer interessant bilde som hovedbilde?
Jeg har jo snakket litt med Hållger ang dette, å få en litt enklere måte å flytte bilder opp og ned på lista.
Jeg synes dagens måte er kronglete.. Og hvis den var kjappere ville kanskje flere stokket om på bildene sine?
Forresten har jeg noen "meningsløse" bilder, men jeg er så kul at jeg ikke bryr meg om hva tøffe Håvard sier *knis*
Postet 16.10.06 kl 12:38
Postet 16.10.06 kl 21:46
Birger ADet har jeg ikke lyst til, da syns jeg heller di som føler seg truffet, burde slette bildene sine.
Det er svært viktig at dette blir rapportert. Akvaforum får benytte bilder til kunnskapsbasene fra fotografer verden over og vil vil ikke være tjent med å få et dårlig ry på dette området.
Slike henvendelser blir behandlet med nensom hand og vi alle er tjent med å overholde copyright.
Postet 16.10.06 kl 21:52