Ønsker og feil med AF

Heisann,
lurte på om det er noen spesiell grunn til at medlemsakvariene ikke ligger inne i søkelinja? Tenkte f.eks. på at hvis jeg vil søke på en eheimpumpe for å se om noen benytter denne i sine kar, hadde det vært fint... dette forutsetter jo at en legger inn slike data....

En annen ting som irriterer meg er at hvis jeg søker og får 50 treff f.eks. i forumet, når da denne lista kommer opp, pleier jeg og holde musepekeren over tittelen, da får jeg jo en kort introduksjon om hva det handler om, men etterhvert som jeg går nedover flytter "introen" seg lengre og lengre ned, slik at denne dykker opp nedenfor explorervinduet... noen som forstod det?
Plussmedlem
Tereriks
Heisann, lurte på om det er noen spesiell grunn til at medlemsakvariene ikke ligger inne i søkelinja? Tenkte f.eks. på at hvis jeg vil søke på en eheimpumpe for å se om noen benytter denne i sine kar, hadde det vært fint... dette forutsetter jo at en legger inn slike data....

Det er sant. Det skal vi få på plass.

En annen ting som irriterer meg er at hvis jeg søker og får 50 treff f.eks. i forumet, når da denne lista kommer opp, pleier jeg og holde musepekeren over tittelen, da får jeg jo en kort introduksjon om hva det handler om, men etterhvert som jeg går nedover flytter "introen" seg lengre og lengre ned, slik at denne dykker opp nedenfor explorervinduet... noen som forstod det?

Dette er eit kjent problem - men berre i MSIE. Det blir kanskje fiksa i løpet av dagen.
Takktakk for superraskt svar : )
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap