Generelle Sp.mål

Et lite tips fra min side. Jeg har ikke vert medlem her lenge. Men jeg ser at det er en del Sp.mål som går igjen gankse ofte. Så om det kunne vært lurt og lage til noe som heter ¨ofte stilte spørsmål¨ eller noe. Slik at folk kan gå inn der og finne det sp. mål som de lurer på, og få svar på det med en gang. Eksempel vis det med alge og foring.

Andreas Bjørvik
Jeg er imot! Forumet blir fort for dødt...
Du skal ikke se bort i fra at det kommer en egen FAQ-seksjon med tiden. I den forbindelse bør også Akvarieordlista reklameres for. Der finner en også svar på mange ting en måtte lure på Også i artikkelsamlingen som vokser og vokser for tiden så vil en kunne finne svar på mangt og mye
Om en gidder å bruke 20 sekunder på å søke, får man opp svar på det aller, aller meste.

Det hele dreier seg oftest om å gidde å leite etter informasjon, noe man også ville måttet i en FAQ.

Jeg vil derfor tro at de tradisjonelle spørsmålene som varighet på guppys graviditet, hvordan man ser når dem skal verpe, osv, uansett vil postes nye tråder om
Det er kansje et godt poeng Frank. Det er ikke alle som liket å lete, vil jeg tro.

Andreas
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap