Savner en loggbok funksjon på akvaforum

Hadde vært greit å kunne føre opp feks fremgangsmåter for oppdrett av div arter å slikt.hvordan man gikk fram dag for dag eller uke for uke.Hadde vært inntresang lesing om hvordan folk fikk artene de holder, til å trives å yngle.Greit man har jo forum å stille spørsmål,men for min del kunne jeg tenkt meg en bunnsolid "oppskrift" på å få til den arten fisk,reke,sneil eller hva det måtte gjelde.

mvh loki

Du har jo delvis denne muligheten, du kan jo legge inn kommentar på det akvariet du har arten(e) i så ofte du måtte begjære.

Når du har funnet "fasitten", om det da er mulig å kalle ett noe fasitt i denne hobbyen, legger du essensen av kommentarene inn i erfaringene dine, når du registrerer oppdrettet på arten.

Sikkert litt mer jobb en det du tenkte deg, men det er altså fullt mulig
Joda har sett den funksjonen.men hjelper ganske lite når det står feks hvordan man skulle få arten til å yngle å trives å det står bare "javamose å algekule".Er det samme som om du gir meg to ingridienser til feks å bake en kake å så bare går du.sier ikke hva resten av tingene jeg trenger eller noe.Å siden jeg ikke er en kakebaker så..mm ja sikkert blitt noe helt annet enn kake ivertfall.Var no egentlig bare ute etter en måte ha ting mer oversiktelig.Er jo egentlig for seint når meldingen kommer på forum:hjelp rekene mine dør?!!derfor en "oppskrift"fra dag en osv,med all info av det som ble gjort for å få det til.istedet for bare javamose,mosekule svaret ;p
Eller så er jo forumet her helt genialt,masse lure tips å finne osv..
mvh loki
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap