plages som f...

noen som kan fortelle meg 2 ting hær....
1. hvordan sletter man akvarier men legger til på sia si...
2. hvorfor får jeg ikke opp bildene jeg nyss har prøvd å legge inn på den sia mi.....

ÅÅÅÅ HATER Å PLAGES MED DATA.....
Ja det lurer jeg å på. :P
ok, såpass... Ja , godt å høre at det ikke bare er meg som ikke fikk dette til. Satt drit lenge å la inn flere bilder, knipset og la inn, men det sto ikke lagre noen plass, så da jag skulle gå ut av sia var det ikke ett bilde på sia mi ARRG. Så kommer jeg meg ikke inn på samme side får å fortsette der jeg slapp....

1. Gå inn på akvariet og trykk på endre akvariet, står i venstre kolonne. Under teksten og slik står det slett akvariet.

2. Ikke sikker, har du lagret dem? Du kan gå til se på akvariet, kanskje de ligger der? Last opp, lagre
Sletting av akvarie;
Gå til din brukerprofil, klikk på det aktuelle karet. I venstre marg har du en boks "Endre dette akvariet" (lys grønn). Gjør nettopp det
Midt på sjemaet som popper opp, er det en lett synlig knapp "Slett dette akvariet". Klikk på denne, og så på boksen Ok som bekrefter slettingen.

Ingen heksekunst

Opplasting av bilder;
Gå til din brukerprofil, klikk på det aktuelle karet. I venstre marg har du en boks "Endre dette akvariet".
Øverst på sjemaet som åpnes, har du to "skilleark". Klikk på Bilder.
Legg så til de aktuelle bildene, ved å fylle ut relevant info nederst på sjema.
Lagre arbeidet ved å klikke på "Last opp bilde"

Dette kvalifiserer heller ikke til å kunne tittelere seg å kunne heksekunster
Slettet nettopp en totalt unødig melding om AF sitt system.

Om noen har noe å klage på, bes dette gjort på en saklig måte, der problemet begrunnes. En slik klage sendes til oss på bakrommet via kontaktsjema, ikke i forumet

Hehehehehehehehehehehehehe, hvem eier denne siden egentlig ?
hei på dere som har gitt meg svar... Nå har jeg funnet ut av dette, imellomtiden har dere vært veldig flinke å svare, men fant det ut det var jo ikke så vanskelig når man leser HELE sia i sin helhet
Mente han Frank moderator fyren.
ok Ja den forsto jeg ikke helt selv, om det var noe på denne sia som ble sakt frekt???eller hva det var. Ikke vet jeg
Ikke noe hokuspokus å legge til akvariet sitt
Virtuoso
Hehehehehehehehehehehehehe, hvem eier denne siden egentlig ?

Hva mener du med "eier"?
Den som eier rettighetene til lay-out er nok Holger, men dette er ingen kommersiell side.
Ingen har denne siden som profesjon.
Hvem starta greia da ?
og åssen ble du moderator?

Virtuoso

Nå strammer du deg opp med diverse tøvposteringer. Jeg orker ikke mere tull nå. Post skikkelig eller la tastaturet stå.

Det var jo ikke jeg som starta den tråden her da. ?
Vennligst hold tema, som her var ett par enkle, greie sprørsmål om ett par funksjoner.

Tullemeldinger, og annet tøv bes praktisert ett helt annet sted enn på AF.
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap