Er det ulovlig å gi en link til et sted som selger billig triops?

Bare lurer siden linken plutselig var slettet.
Høres rart ut... Vi linker jo stadig vekk til andre butikker på nettet...
Hvilken tråd forsvant linken fra?

Det er ingenting i veien for å linke til butikker som har slike produkter (med mindre det er din egen butikk
Her er linken til butikken,,la den ut i sted i tilfelle noen var på jakt etter, å så plutselig var den vekk,,ble bare litt forundret. men så lenge alt er greit så
[URL=http://]billige triops

linken lå på snegler/skalldyr
Alt er greit. Innlegget har ikke blitt sensurert

Takker for tipset om Triops forresten. Må skaffe meg noen slike.....

Trenger flere kar
Blir Tripos solgt som leketøy?
Håvard Støre Andresen
Alt er greit. Innlegget har ikke blitt sensurert:) Takker for tipset om Triops forresten. Må skaffe meg noen slike..... Trenger flere kar:)

Bare hyggelig håvard,Ska bestille inn noen pakker via jobben seinere tenkte jeg,må jo sjekke ut disse små krypene.kanskje dytte de på noen nevøer å slikt å,så blir de sikkert akvarister med tiden de og
Fiskeelsker!
Blir Tripos solgt som leketøy?

sett de selger det i lekebutikker..eller var det seamonkies?husker ikke helt,men her er en annen link til noen som har kjøpt triops å klekket de

triops oppdrett
Hva er seamonkies? (føler meg litt dum) :P
Fiskeelsker!
Hva er seamonkies? (føler meg litt dum) :P

e vel det samme som artemia tror jeg
Nå har jeg bestillt to pakker a 79,-

Skal bli spennende å prøve noe helt nytt
Dette hørtes så fristende ut at jeg har nettopp sendt e-post til min datters lærere, med forslag om at de kan ha det i klassen.

Loki: Nå ble jeg nyskjerrig på hva du jobber med, siden du bestiller triops gjennom jobben...
Aggi
Dette hørtes så fristende ut at jeg har nettopp sendt e-post til min datters lærere, med forslag om at de kan ha det i klassen. Loki: Nå ble jeg nyskjerrig på hva du jobber med, siden du bestiller triops gjennom jobben... ;)

Jobber i dyrebutikk for tiden,fant ut at det var den eneste jobben som dugde .kombinere jobb å hobby er jo bare supert det
Ja, det er en kjekk jobb... Jeg hadde praksis i dyrebutikk for mange år siden. Det var veldig kjekt
Men betyr det at dere kommer til å ta det inn som varebeholdning? Hvor i så tilfelle? Tror det blir lettere å få skolen med på leken hvis de vet at den føres av en dyrebutikk, og ikke på nettet.

Det står at de ikke tåler vann fra vasken, må man da ut og samle regnvann??
MC Darup
Det står at de ikke tåler vann fra vasken, må man da ut og samle regnvann??

Tror det betyr at man bruker akvarievann.
Leste et sted at man kunne bruke mineralvann fra flaske. :S
Det er Klor og andre tungmetaller de ikke toler.

Husk på at Triops spiser hverandre. De begynner med dette fra de er ganske små, og klekker man alle på en gang, i samme lille beholder, kan man risikere å sitte tilbake med en enslig stor Triop.
Håvard Støre Andresen
[QUOTE=MC Darup] Det står at de ikke tåler vann fra vasken, må man da ut og samle regnvann??

Tror det betyr at man bruker akvarievann.

Men det kommer jo fra krana.. men er alt klor/ metall luftet ut da?
(Sårri at jeg er litt blånn her)

Og, hva med pumpe/ luft?
MC Darup
Men det kommer jo fra krana.. men er alt klor/ metall luftet ut da? (Sårri at jeg er litt blånn her) Og, hva med pumpe/ luft?
Klor kan du lufte ut, men du er væskla go om du greier å lufte ut metaller :p
Men Aquasafe skulle vel greie den biffen fint
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap