gratulerer moderatorer,endelig litt enklere å slette akvarium

endelig så har dere gjort det litt enklere å slette akvarium man har lagt ut.
dere mangler fortsatt litt så det bli enklere å redigere akvarium.
fiskeren
dere mangler fortsatt litt så det bli enklere å redigere akvarium.

Det er vel ikke noe vanskelig å klikke på knappen "Endre dette akvariet"?
nei men veldig vanskelig for nybegynnere å finne den.

mange som sikkert leter. vært på flere profiler de har lagt ut nytt akvarium selvom det er det samme fordi de skal redigere eller legge in nye bilder.
De fleste som har sett en pc før må da klare å få til dette. Det er lov å kikke seg litt rundt på siden før man begynner å rope og skrike om hjelp.
Cathrin
De fleste som har sett en pc før må da klare å få til dette. Det er lov å kikke seg litt rundt på siden før man begynner å rope og skrike om hjelp.

Men nå var det jo ros fiskeren kom med da, ikke rop om hjelp ;0)

Det er så mange, flotte muligheter her på sidene, at det sikkert kan være litt forvirrende for en som er helt ny her å orientere seg i alt på en gang.
Gry
[QUOTE=Cathrin]De fleste som har sett en pc før må da klare å få til dette. Det er lov å kikke seg litt rundt på siden før man begynner å rope og skrike om hjelp.

Men nå var det jo ros fiskeren kom med da, ikke rop om hjelp ;0)

Det er så mange, flotte muligheter her på sidene, at det sikkert kan være litt forvirrende for en som er helt ny her å orientere seg i alt på en gang.

nettop det var ros og litt at jeg sa ifra til forbedringer.

lette selv leeenge for å finne den fant den aldri, tenkte jeg skulle legge en tråd her under om akvaforum.no men da så jeg at det allerede fantes en tråd.
jeg sleit med å slette akvarium.

endelig har dem fått opp en sånn X bak akvariet.
Tilfeldig bekjentskap
© Joanna & Pål
Reklame for plussmedlemskap