Slette innlegg/kommentarer

Hei.

Går det an å slette eller redigere innlegg/kommentarer som er skrevet av både meg og andre på egen side om akvarium? Være en slags moderator for disse sidene selv?

Har skrevet 2 unødvendige kommentarer under akvariet mitt som heter "diverse" som jeg gjerne vil ha slettet. Hvis jeg ikke kan gjøre det selv, kan noen moderatorer gjøre det? Værsåsnill?

Har også forstått det sånn at en kan endre et innlegg en selv har skrevet opp til en viss tid etter at det har blitt postet. Hvor lang tid? Kan en da også slette innlegget sitt i tråden? For eksempel hvis en har dobbeltpostet av en eller annen grunn, eller det allerede har kommet et svar mens en har skrevet.

Har også startet 2 tråder om nesten det samme temaet(på den siste tråden hadde jeg prøvd ut litt mer, og ville ha litt mer utfyllende svar) Forsto rett etter at det ble postet(typisk) at jeg kanskje bare skulle fortsatt på det forrige selv om det var en viss tid imellom dem.
Er det da mulig å slette denne tråden, bør jeg la den ligge eller få en moderator til å slette den, og bare forsette på den forrige tråden?
Plussmedlem
gorbjo
Hei. Går det an å slette eller redigere innlegg/kommentarer som er skrevet av både meg og andre på egen side om akvarium? Være en slags moderator for disse sidene selv?

Det er ikkje slik no, men det kjem.

gorbjo
Har skrevet 2 unødvendige kommentarer under akvariet mitt som heter "diverse" som jeg gjerne vil ha slettet. Hvis jeg ikke kan gjøre det selv, kan noen moderatorer gjøre det? Værsåsnill?

Dei er sletta.

gorbjo
Har også forstått det sånn at en kan endre et innlegg en selv har skrevet opp til en viss tid etter at det har blitt postet. Hvor lang tid? Kan en da også slette innlegget sitt i tråden? For eksempel hvis en har dobbeltpostet av en eller annen grunn, eller det allerede har kommet et svar mens en har skrevet.

Ein kan endre innlegget i 15 minutt. Ein kan ikkje slette det, men gje beskjed til moderatorane, så kan dei evt gjera det.

gorbjo
Har også startet 2 tråder om nesten det samme temaet(på den siste tråden hadde jeg prøvd ut litt mer, og ville ha litt mer utfyllende svar) Forsto rett etter at det ble postet(typisk;-)) at jeg kanskje bare skulle fortsatt på det forrige selv om det var en viss tid imellom dem. Er det da mulig å slette denne tråden, bør jeg la den ligge eller få en moderator til å slette den, og bare forsette på den forrige tråden?

Du burde ha fortsatt på den gamle, men når det er gjort slik det er gjort, så kan berre den nye tråden vera den du vidarefører.
Holger Lockertsen
Ein kan endre innlegget i 15 minutt. Ein kan ikkje slette det, men gje beskjed til moderatorane, så kan dei evt gjera det.
Er det ikke mulig å få til at man også kan slette innlegg innen 15 minutter?
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap