Hei!! Hva har skjedd med forumet?

Alt har jo blitt så rart. Eller er jeg rusa på ett eller annet?
Kampfisken
Alt har jo blitt så rart. Eller er jeg rusa på ett eller annet?
Lurte litt selv, men tror det er den nye desingnen =)
Liker godt at det er kommet trådalternativ. Har ofte lyst til å følge med i en tråd uten at jeg kan bidra med innlegg. Kjempeflott

Når jeg trykker på "siste innlegg" kommer sidene (ruter med side1, side2....) øverst. Savner at det også står nederst på siden, men det kommer vel....
Er nok "bare" Holger som driver å mekker litt med siden, og endrer litt her og der
Ingen som er rusa (ikke som jeg vet i alle fall )
Jeg syns det er blitt helt supert !

Mvh Cassandra

Men han må få "til toppen"- knapp

Jeg synes det er spennende med forandringer, så lenge vi klarer å henge på!
Toppen knappen er der, men virket ikke...
En annen ting jeg savner, er å kunne gå rett inn i siste-innlegget på hver tråd... Hvis man leser trådene etterhvert som det kommer inn innlegg, så blir det en del skrolling, eller hva det nå heter...

Ellers ser det veldig bra ut

Hvis du trykker på "siste innlegg" kommer du nederst i tråden.
Nei, det var ikke det jeg mente... Jeg mente siste innlegg i hver enkelt tråd..

Da skjønner jeg ikke hve du mener.
Når jeg trykker på "siste innlegg postet klokken..." kommer jeg direkte ned til siste innlegg i tråden.
Åja... nå fant jeg det

Tror Holger må arrangere bruker-seminar, snart...
Jeg melder meg på med en gang.... ;P
Syns det ser litt "PC-neandertalsk" ut jeg, foretrakk det gamle oppsettet fremfor slik det er nå. Trodde det var nettleseren min det plutselig var noe gærent med jeg... Men det er min personlige mening, folk får mene hva de vil. Håper det bare er en mellomfase til noe enda bedre. :o)
Enig med Terapitanktenker. Synes i tillegg det blir litt vel grønt på "siste innlegg", likte det bedre når det var noe svart tekst der og. Men det er kanskje bare midlertidig slik det er nå?
Kampfisken
Alt har jo blitt så rart. Eller er jeg rusa på ett eller annet?


Det vet du vel best selv.... Blir litt som den gangen jeg skulle opp om natten og lysverket kjørte halv strømforsyning. Da lurte jeg. Er jo litt tøft da, bare man får vendt seg til det.
Inaktiv bruker
Terapitanktenker
Syns det ser litt "PC-neandertalsk" ut jeg, foretrakk det gamle oppsettet fremfor slik det er nå. Trodde det var nettleseren min det plutselig var noe gærent med jeg... Men det er min personlige mening, folk får mene hva de vil. Håper det bare er en mellomfase til noe enda bedre. :o)


jeg synes det faktisk ble et mer oversiktlig forum
Plussmedlem
Trine T
Når jeg trykker på "siste innlegg" kommer sidene (ruter med side1, side2....) øverst. Savner at det også står nederst på siden, men det kommer vel....

Det er på plass

For øvrig er det ikkje noko midlertidig ved det som er nytt med forumet. Det er tiltenkt slik det er no, men det er klart - det vil jo utvikle seg vidare, så ein kan vel seia at alt er midlertidig...
Inaktiv bruker
kansje det er en liten ide å legge på litt mer farge akkurat denne skriften her havner?
pluss på sjølve svar på inlegg tråden?

har nok litt sensetive øyne, men det var rett og slett fælt med så mye lyse farger.. :/
Inaktiv bruker
og en kann ikkje endre sine egne innlegg....
tenkte eg skulle få fram meninga på en bedre måte, men satser på at noen forstår poenget
Plussmedlem
Marte L
og en kann ikkje endre sine egne innlegg.... tenkte eg skulle få fram meninga på en bedre måte, men satser på at noen forstår poenget :)

Det er ingen funksjonalitet som er fjerna. Kun lagt til. Fargane er faktisk også som før.
Tilfeldig bekjentskap
© Birgitte Roland
Reklame for plussmedlemskap