skryt og ros :D

jeg har brukt dette forumet i rundt 2 år,ikke alltid vært registert og aktiv men alltid vært innom for å fiske etter informasjon godt fiske her! å jeg må si at bruker venneligheten og oppsette på denne siden for meg til å måpe,spessielt med tanke på plante & fiske databasen. jeg har selv drevet et par forar igjenom årene (andre temar) å kan tydelig se at her ligger det mange timers hardt arbeid bak

ikke bare det tekniske skal få skryt med aktive brukere og moderatorer,jeg har aldri vært på et forum der jeg for så rask respons på et spørsmål som her. å kompetansen virker unektelig god

en hyllest fra Leander
Slenger meg på denne. Tusen takk for et fantastisk forum, både teknisk, designmessig og med tanke på de mange medlemmene og moderatorene som er med på å hjelpe og veilede!
Dette slutter jeg meg 100% til - det finnes ingen forum jeg liker så godt som dette Det er et eller annet med det som skiller det fra andre - stemningen, hjelpsomheten og i det hele tatt...hele pakka Jeg tror det er stemningen, det udefinerbare man bare merker og trives med, som er så spesielt her og som gjør at brukerne kommer igjen og igjen og igjen...

Hurra for AF
Når har AF "bursdag" forresten?
Takker jeg også... For å ta en hurtigversjon, så linker jeg likegjerne til et tidligere takke-innlegg
Jeg mener fortsatt det samme som står der
mona o
Når har AF "bursdag" forresten? :-)
Snart Nærmer seg faretruende fort 2 år nå.

Husker ikke datoen i farta, men det er i Oktober engang.

Takker til alle dere som setter pris på det AF er blitt. Dette kunne ikke vært realisert uten alles bidrag, enten det er i forum, med bilder, oppdateringer av artsprofiler, artikler, ja alt hva AF er
Jepp!

Her på AF har vi en supert stemning!
Brukerne er vennlige, og meget kunnskapsrike.

Side oppsettet, er vell av de beste forumene på nett.
Har ikke kommet over noen bedre sider, jeg iallefall.

Takk til dere alle, nybegynnere til moderatorer, og ikke minst "skaperen"(H.L.) for et hærlig forum!
jeg bare elsker akva forum!
Jeg ble kjent med ny nabo i dag. Jeg lette etter hunden, havnet hos en nabo og han lurte på hva jeg brukte søndagen til. Fortalte da om akvariet og vannskifte. Så ble jeg med inn og fikk se på hans noe gjengrodde akvarie, og han ble med hjem og fikk se mitt malawikar. Og så skrøt jeg veldig (og fortjent) av Akvaforum, som han ikke hadde hørt om før, og dermed tror jeg at litersyken våknet hos han igjen.
PS: Vi kan vel bare spekulere på hvor mange fiske-liv dere i AF har berget siden oppstart. "Vi e alle individa" i følge Odin Jensenius.
Alle gode ord tidligere skrevet her, støttes fullt og helt.
Jeg tror ikke jeg hadde klart fylle to år i sommer som akvarist, uten akvaforum.

mvh
liker også akvaforum
vi blir gjerne med på skryterunden. Meldte oss inn i april, og det tok ikke lang tid før akvaforum ble blandt de sidene som må sjekkes ca daglig, av og til flere ganger pr dag. Greit å bruke profil med akvariumoversikt som en slags kalender ved overgangsfaser hos fiskene, og basene og medlemsmassen som oppslagsverk. Og så mange artige off-topic-diskusjoner som foregår!

Hvordan skal "bursdagen" feires? Synkronskål i champagne(brus) ved hver sine akvarier? Gratulasjonsprotokoll på nett? Fotosamling av feiringen fra medlemmene?
Hehehe... Kanskje hver by må ha sitt eget LAN-party?
nekter ikke på at 75% av tiden jeg bruker på nett dreier seg om akvarier, og at jeg seff er innom å loker på akvaforum fire fem ganger pr dag og har gjort det siden åpningen.

Plussmedlem
På vegne av alle moderatorane og meg sjølv vil eg takke for alle dei gode orda! Det varmar godt!

Bursdagen til AF er 23. oktober, og vi kjem tilbake til evt. feiring

Hiver meg på og skryter jeg også.

Har blitt avhengig av akvaforum og tilbringer mer tid her enn jeg liker å innrømme.

Her er informasjon i tonnevis, fiskebasen og ikke minst forumet med alle som øser ut med sin kunnskap og erfaringer.
Tilfeldig bekjentskap
© Lene Adolfsen
Reklame for plussmedlemskap