Rett tråd på rett plass!!

Med stor fare for å kaste stein i glasshus, må jeg bare spørre: Hvorfor er det så vanskelig å plassere trådene på rett fora?
Annenver dag blir man jo møtt med spørsmål om hvitprikk på nybegynnerforaet. Burde vell vært plassert under sykdom, eller..?
Lurer man på hvordan man får yngel på en eller annen fisk, så hører vell dette under oppdrett. OSV!!
Har man absolutt ingen anelse hvor man skal starte tråden, vil jeg anbefale diverse.
Men alle underforaene er faktisk så selvforklarende at det ikke burde være noe problem.
Leste for kort tid siden att en begynte å se seg lei av alle spørsmålene om guppy og andre levendefødere! Dagens tips må vell være at det finnes ett eget underfora for levendefødere også! Se under "Fisk", rett under nybegynner.

Plasser trådene deres rett, så får vi det kanskje enda triveligere her!
Dette er jeg helt enig i. Forundrer (og irriterer) meg til stadighet over f.eks. spørsmål om karstørrelser under oppdrett. Det burde ikke være så fryktelig vanskelig å plassere tråder under rett forum. Og er trådene rett plassert er det større sjanse for at man får svar på det man lurer på, så å ta seg de ti sekundene ekstra for å finne rett underforum kan spare en for en del venting på svar.
Jeg er helt enig i at bruken, eller misbruken, av underforum må strammes inn. Har ikke tall på hvor mange tråder som flyttes ukentlig av bare meg.

Dette vil bli tatt opp på bakrommet snarlig.
Flott at dette blir tatt opp i forum! Det trengs absolutt en oppstrammer.
Stram videre Frank!!

Ble litt feil det!!

Ikke bare Fjanks som må jobbe med dette altså, alle vi andre må tenke litt ekstra hvor vi legger trådene og tenkte litt mer ekstra ang overskrifter!

Tilfeldig bekjentskap
© Mari Olsen
Reklame for plussmedlemskap