Dagbok.

Jeg savner mer og mer en fiskedagbok, jeg kunne selvfølgelig laget en selv enten på pcen eller i en bok. Ser for meg at det beste og enkleste ville vært og hatt den under min profil her på dette eminente forum

Her kunne jeg tenkt meg å loggføre alt som har med yngelpleie, vannverdier, sykdomsforløp, etc. Når noen spør meg hvor gammle yngelen er blir det mye tja, var det 4 uker eller kanskje var 5 eller 6 uker. Kanskje dette kunne være av intersse?

Nå kan man jo lage en slik blogg, men tror en dagbok/journal hadde fungert bedre til dette. Bare et forslag.
jepp.. en der ingen kunne ha komentert direkte på siden
Caddy
jepp.. en der ingen kunne ha komentert direkte på siden :)


Eller så bare du sjøl kunne sett?
Den kan ligge som en flik, slik at de som ønsker kan gå inn å se.
Helt enig med Bengt. Det ville vært utrolig praktisk med en side hvor man loggførte alt rundt hobbyen. F.eks. som en utvidelse av "din side"/"mine akvarier" seksjonen.

Det ville helt sikkert trekke til seg nye brukere og ikke minst gjøre eksisterende brukere ekstremt lojale.

Det finnes jo en del software der ute, men alt på et sted hadde vært topp....

Aquarium-Lab Free to try; $24.95 to buy

ReefCon 2000 1.0 gratis

AquaLog 3.0 gratis (for Apple macintosh)

Plussmedlem
Godt forslag! Skal tenkje på det!
Flott, vet at det er en god del jobb. Men det ville vært en veldig bra utvidelse av et allerede bra nettsted.

Og de softwarene som er tilgjengelig er ikke veldig gode. Noen er riktignok veldig avanserte og du kan koble på diverse devices. Jeg bruker ReefCon nå for å følge med på vannverdiene.
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap