Solgte varer

Hei,eg synst at brukarane må bli flinkare til å gi beskjed når dei har solgt ei vare.No har det skjedd meg 3 ganger at eg vil kjøpe ei vare....og sit og ventar på svar fra den evnt.selgaren,og når uka har gått...ja da får eg til svar at:beklager men det er solgt...eller:har ikkje vore så mykje på akvaforum i det siste,så eg har ikkje.......
Ærlig talt altså,ikkje legg inn annonser om dere ikkje er innpå og sjekkar kvar dag.
Begynner å bli sur for slikt eg no.....

Men,derimot er det mange suverene personar,som sel varer,og passar på som smeder,og sender hurtigt og til rimelege prisar.+++++++ for dei ja

Hugs å trykke på knapp:varen er solgt neste gang!
Jeg er helt enig med deg. Blir så irritert... Lær dere til og sette Solgt på annonser, iallefall et år etter...
Enig
Er faktisk enig i det dere sier. Siden annonsene detter bakover i rekka når nye kommer så hender det at jeg sjekker ut hele lista nedover. Og da er det skikkelig kjipt når man finner noe man liker som er solgt for lenge siden.

La oss alle ta dette til oss å bli flinkere.

Mvh Linka
Og hvorfor i huleste er ikke annonsene rangert etter dato? Eller har jeg bare sett veldig feil?
Fredly
Og hvorfor i huleste er ikke annonsene rangert etter dato? Eller har jeg bare sett veldig feil?
Annonsene ligger kronoligisk etter når de sist har vært oppdattert. Dvs at en annonse som ble lagt inn for ett år siden kan ligge fremt i rekka, om den er oppdattert.

Til dette med å enten slette annonsen, eller markere den som solgt, er ett fenomen som er vanlig overalt. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har mailet\ ringt selgere for kun å få vite at nei den, den var solgt forrige uke.
Det handler vel bare om latskap, at en ikke sletter annonsen når varen er solgt.

Uansett er dette en ukultur, som ikke er noe å gjøre med Ikke annet enn å oppfordre om at annonser slettes\ markeres solgt når varen faktisk er dette
Få webmaster til å rangere etter opprettet dato. og IKKE OPPDATERT
Fredly
Få webmaster til å rangere etter opprettet dato. og IKKE OPPDATERT


Mange har annonse liggende ute konstant fordi de kontonuerlig har fisk, reker, snegler e.l. som de selger etterhvert som de blir store nok. Disse annonsene må selvfølgelig få bli oppdatert og synlige igjen uten at selgeren må skrive en helt ny annonse.
Fredly
Få webmaster til å rangere etter opprettet dato. og IKKE OPPDATERT

Det vil bli helt mot sin hensikt. Da vil de som er permanente oppdrettere av f.eks reker og snegler, ha sine gamle annonser på bunnen til enhver tid.

Så lenge noen har klikka på oppdater annonse, anser jeg de som aktive selgere (hvem oppdatterer en annonse for en vare som er solgt ?), og da vil jo varen være for salg
Fredly
Hørt om Ctrl + c???


Hvorfor gidder du å svare på den måten? Jeg skjønner ikke hva du vil oppnå med dette. Hvis du har forslag til endringer i ulike tilbud her så foreslår jeg at du sender en mail til moderator eller webmaster fremfor å slenge med leppa i en tråd som handler om noe helt annet.
Hva er vitsen med og sende mld til moderator? Når dere er to stk som hører det her? Jeg mener bare at det er mere praktisk og gjøre det slik, og er sikker på at flere er enige=)
Fredly
Hva er vitsen med og sende mld til moderator? Når dere er to stk som hører det her? Jeg mener bare at det er mere praktisk og gjøre det slik, og er sikker på at flere er enige=)


Fordi dette blir til en lang diskusjon som ikke har noen ting i denne tråden å gjøre! Det er selvsagt mange grunner til at løsningen er slik den er i dag!

"Få webmaster til å rangere etter opprettet dato. og IKKE OPPDATERT". skriver du. Det er ikke sånn det funker. Har du forslag til endringer så må du gjerne presentere dem konstruktiv og begrunnet måte i en mail, eller evt i en egen tråd i det forumet der det hører hjemme.
Beklager Fredly, men jeg ser ikke noe som helst fordel med å gjøre det mer tungvindt for brukerne å annonsere.

Systemet fungerer optimalt etter min mening pr dags dato. Ønsker en å ha en synlig annonse, klikker en på to knapper med musa, og så er det gjort.
Sykt mye lettere enn å klippe og lime inn, laste opp bilder for N`te gang etc.

Det er nå min mening, selv om jeg ikke er webmaster
Setter strek for denne delen av diskusjonen her.
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Bjørvik
Reklame for plussmedlemskap