- Hjem
- Forum
- Om Akvaforum
- Endring av fiskeprofiler!
Endring av fiskeprofiler!
Postet 07.09.07 kl 09:23
Postet 07.09.07 kl 09:32
Postet 07.09.07 kl 09:35
Postet 07.09.07 kl 10:01
Postet 07.09.07 kl 10:22
Postet 07.09.07 kl 10:28
Postet 07.09.07 kl 10:33
Postet 07.09.07 kl 10:43
Det må ein viss mengde oppdatering til for at ein skal bli kreditert oppdateringa. Det held ikkje å berre oppdatere ph-verdien, f.eks.
Ein bør alltid oppdatere mest mogleg, og om endringa gjer at profilen har endra seg mykje, blir ein kreditert endringa. Det er eit spørsmål om skjønn for dei som legg inn endringane.
Dersom det er ein profil som har mykje info frå før skal det godt gjerast å få kreditert ei lita endring, men om det er ein profil der det manglar mykje, er det enklare.
Ein bør alltid sørge for å fylle ut informasjon om:
- Er fisken stimfisk
- Vanskelighetsgrad
- Foring
- Sjikt
- Min. størrelse i akvarium - både cm og liter.
- PH
- GH
- Lokasjon
Ein bør alltid oppdatere mest mogleg, og om endringa gjer at profilen har endra seg mykje, blir ein kreditert endringa. Det er eit spørsmål om skjønn for dei som legg inn endringane.
Dersom det er ein profil som har mykje info frå før skal det godt gjerast å få kreditert ei lita endring, men om det er ein profil der det manglar mykje, er det enklare.
Ein bør alltid sørge for å fylle ut informasjon om:
- Er fisken stimfisk
- Vanskelighetsgrad
- Foring
- Sjikt
- Min. størrelse i akvarium - både cm og liter.
- PH
- GH
- Lokasjon
Postet 07.09.07 kl 11:46
Postet 07.09.07 kl 13:13
Postet 07.09.07 kl 14:45
biXenHolger: Siden det står "fiskeprofiler jeg har endret sist" har jeg alltid antatt at det går vekk om andre gjør en ny endring der. Men er det altså ikke slik, eller er det en kombinasjon?
Dersom nokon gjer ei større endring i profilen vil vedkomande bli kreditert endringa og det vil stå "Endret av biXen". Dersom eit medlem i ettertid gjer ei lita endring vil som regel ikkje krediteringa bli endra. Dersom eit medlem seinare gjer ei signifikant endring kan krediteringa bli endra.
Det er altså snakk om litt skjønn. Kreditering blir også logga og kan gje medaljer eller kanskje til og med plussmedlemskap på eit seinare tidspunkt. Det lønner seg altså å gjera ein innsats, men jobben må bli gjort skikkeleg for at ein skal få full uttelling.
Postet 07.09.07 kl 14:45
Postet 07.09.07 kl 16:10