Slutt på mailbombinga

Plussmedlem
Viktig nyhende for alle som abonnerer på trådar:

Det er no endeleg slutt på å få melding for kvar einaste nye melding som blir posta i ein tråd du abonnerer på. I staden får du ein mail ved første melding etter at du har besøkt tråden, og så får du ingen nye meldingar før du evt besøker tråden igjen.

"Dine abonnement" blir sjølvsagt oppdatert som vanleg likevel.
Deilig, slipper å slette på mailen hele tiden
Denne har jeg ventet på lenge!
Det er i grunn virkelig slutt. Har fått flere svar på mine tråder,uten få mail...
Regner med dette ordner seg ganske snart.

Ha en fin utekveld Holger
Trine T
Det er i grunn virkelig slutt. Har fått flere svar på mine tråder,uten få mail... Regner med dette ordner seg ganske snart. Ha en fin utekveld Holger ;-)


Så lenge du er logget på AF så vil du ikke få mailvarsel. Du vil få mailvarsel hvis det kommer svar i tråder som du abonnerer på når du ikke er logget på, og da vil det kun komme et varsel pr tråd, inntil du logger på AF igjen.
Tone Andreassen
[QUOTE=Trine T]Det er i grunn virkelig slutt. Har fått flere svar på mine tråder,uten få mail... Regner med dette ordner seg ganske snart. Ha en fin utekveld Holger ;-)


Så lenge du er logget på AF så vil du ikke få mailvarsel. Du vil få mailvarsel hvis det kommer svar i tråder som du abonnerer på når du ikke er logget på, og da vil det kun komme et varsel pr tråd, inntil du logger på AF igjen. Det var vel litt dumt. Er ikke alltid man er ved maskinen selv om man er logget på, og er man logget på og tilstede, så er det jo ikke sikkert man er å sjekker oppdateringen av innlegg? Hadde det gått ann å forandret det slik at man får en varsel selv om man er her inne?
Gry
[QUOTE=Tone Andreassen][QUOTE=Trine T]Det er i grunn virkelig slutt. Har fått flere svar på mine tråder,uten få mail... Regner med dette ordner seg ganske snart. Ha en fin utekveld Holger ;-)


Så lenge du er logget på AF så vil du ikke få mailvarsel. Du vil få mailvarsel hvis det kommer svar i tråder som du abonnerer på når du ikke er logget på, og da vil det kun komme et varsel pr tråd, inntil du logger på AF igjen. Det var vel litt dumt. Er ikke alltid man er ved maskinen selv om man er logget på, og er man logget på og tilstede, så er det jo ikke sikkert man er å sjekker oppdateringen av innlegg? Hadde det gått ann å forandret det slik at man får en varsel selv om man er her inne?

Det lar seg sikkert gjøre Jeg tror nok han er enig med deg for vi hadde en samtale om dette tidligere idag, så jeg er ikke helt sikker på om han er klar over at det fungerer slik at varselet har stoppet helt når man er pålogget. Det var ikke intensjonen opprinnelig i alle fall.

Han ser nok på det i morgen

EDIT: Nå er det visst jeg som har blingset igjen, for jeg ser at jeg FÅR mailvarsel selv om jeg er logget på
Beklager forvirringen, det er litt sent på en fredagskveld Det fungerer altså som det skal her hos meg.
Fant ut av at det virker sånn akkurat nå jeg og :0) Da er vi kjempe fornøyde igjen *ler*.
Plussmedlem
Det var noko krøll her for nokre brukarar i nokre trådar, men no skal alt vera i orden.

Eg stadfestar at ein får mail sjølv om ein er logga på. Det er berre når ein ikkje har lese i tråden sidan første mail er sendt at ein ikkje får ny mail.
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Erik Christensen
Reklame for plussmedlemskap