Tekniske problem på akvaforum?

16.09.09

Det må være noe tekniske problem her. Akvaforum har vært feil i hele dag hos meg, layouten er liksom forsjøvet og ting har flyttet plass. Hver gang jeg åpner noe, kommer det helt nederst på siden.

Noen andre som har dette problemet? Det må være noe med akvaforum, fordi alle andre nettsider virker fint.
Alt funker helt fint her. Ingen problemer. Har du prøvd å oppdatere siden? (Forresten: 16.09.09? :p)

Slett alle midlertidige filer i IE, dette finner du på menyen verktøy, alternativer for internet.

Du kan også prøve med Ctrl + F5.
Jeg har opera, oppdaterer hele tiden, men ingen forandring.
Tok print screen, her er bilder:

(noen av fanene er "erased" i paint)
Plussmedlem
Har testa sidene i Opera no. Opplever ikkje det samme som deg. Det må vera problem på berre di maskin.
Jeg har også et spørsmål angående et teknisk problem...

Når jeg skal søke med flere ord skriver jeg feks: corydoras og sand
Men når jeg trykker søk står det at det er null treff og søkeordet jeg brukte har forandret seg til: corydoras&&sand
Noen som vet hvorfor?
Mufcy
(noen av fanene er "erased" i paint)

Haha, for en måte å få seg selv til å høres tvilsom ut.
Duckwood:
Slik er det blitt hos meg også. Du må legge inn kommategn i stedet for "og".

Men opplever forresten at det er irriterende mange serverkrasjer på forum for tiden. Mer enn noen gang.
Inaktiv bruker
Har problemer i kunnskapsbasene når jeg skal se på bildene. Den svarte bakgrunnen (under/bak bildene) blir borte, og da forsvinner jo teksten under bildet også.
Aggi
Duckwood: Slik er det blitt hos meg også. Du må legge inn kommategn i stedet for "og". Men opplever forresten at det er irriterende mange serverkrasjer på forum for tiden. Mer enn noen gang.

Tusen takk Aggi, nå gikk det!
Mufcy
Tok print screen, her er bilder: (noen av fanene er "erased" i paint)

Du må gå inn på "vis" på opera nettleser, og deretter på "stil" og endre til forfattermodus hvis du ikke allerede har dette

vis------> stil----------> Fortfattermodus
Kesol
[QUOTE=Mufcy] (noen av fanene er "erased" i paint)

Haha, for en måte å få seg selv til å høres tvilsom ut.

:P Jeg bare "erased" de sånn at dere ikke skulle fokusere mer på hva jeg var innpå, istedet for hva jeg spør om.
Kan trygt si at jeg var innpå et nettspill og hjemmesiden til favorittlaget mitt
gå inn på "vis" på opera nettlesern når du har siden oppe, deretter "stil" og velg forfattermodus.

vis---> stil -> forfattermodus
Petter Østby
[QUOTE=Mufcy]Tok print screen, her er bilder: (noen av fanene er "erased" i paint)

Du må gå inn på "vis" på opera nettleser, og deretter på "stil" og endre til forfattermodus hvis du ikke allerede har dette

vis------> stil----------> Fortfattermodus

Den er i forfattermodus.
Og som jeg sikkert sa i sted, virker alle andre sider.
Det virker helt fint med explorer...
Aggi
Men opplever forresten at det er irriterende mange serverkrasjer på forum for tiden. Mer enn noen gang.
Holger jobber med saken, for å finne ut hva det er som ikke har lyst til å samarbeide med oss
Systemet har vært noe mer stabilt de siste dager, så det kan jo hende at løsningen er i sikte (håper det, i alle fall :p)
Nå virker det med opera!
Tilfeldig bekjentskap
© Heidi Ingdal
Reklame for plussmedlemskap