Får ikke "blåst" opp bilder inne på medlemmers akvarier

Når jeg går inn på min egen eller andres profil og klikker inn på akvariene får jeg ikke stor verson av fotoene slik jeg har fått før. Det er altså inne på medlemmenes akvarium hvor musepekeren ser ut som en dobbelpil når den føres over bildene.

Er det flere som har samme problem eller er det noe galt her hos meg tro?
Plussmedlem
Det er ny visning av akvariebilder. Bilda visast i eit popupvindu. Kanskje har du slått på ein ekstra effektiv og hissig popupstopper?

Årsaka til at dei opnast i eit nytt vindu er at plussmedlemer no kan laste opp bilde som er opptil 1000x1000 pixlar
Har ingen problem med å få opp bilder i popup-vindu inne i trådene og det burde det vel vært hvis jeg hadde en popup-stopper? Bruker Firefox og den er jo ikke så hissig på sånt. Nei, dette skjønner jeg egentlig ikke

Bra med større bilder da hvis jeg bare får til å se dem

EDIT: Sjekket akkurat ved å gå inn via Internett Explorer isteden og her fungerer det etter hensikten! Da er det vel Firefox som er problemet. Takk for hjelpen
Bruker også firefox, men her fungerer det feilfritt :0)
Plussmedlem
Eg brukar også alltid Firefox, og det funkar fint.
Feil: openImagedisplay is not defined
Kildefil: http://akvaforum.no/akvarium.cfm?id=4410
Linje: 1

Dette er feilmeldingen jeg får i Firefox når jeg prøver å åpne akvariebilder. Det rare er at når jeg står på forsiden og klikker på vinnerbildet fra fotokonkurransen så kommer det opp i eget vindu uten problem. Inne i trådene likedan, men inne på profilakvariene skjer det ingen ting.

Kan jo bare bruke Explorer så det er ingen krise Blir bare så forundret over at bare jeg har dette problemet med Firefox.
Plussmedlem
Prøv å slette cachen - alle midlertidige filer.
Holger Lockertsen
Prøv å slette cachen - alle midlertidige filer.


Menes det her de midlertidige filene som slettes ved å gå inn på diskopprydding på maskina eller noe inne på Firefox? Har foretatt diskopprydding uten at ting har endret seg.

Har ikke hatt pc i mer enn en måneds tid så jeg er ganske så grønn på dette området
Plussmedlem
Det er filene i Firefox.
Verktøy - innstillingar - Personvern - Slett no - Mellomlager
Eller på engelsk - Tools - Options - Privacy - Clear now - cache



Tusen takk! Nå ble jeg glad Fungerer som det skal nå.
Da er det tilbake til Firefox. Liker den bedre

Takk igjen, Holger!
Tilfeldig bekjentskap
© Kjell amundsen
Reklame for plussmedlemskap