Hvordan få bildet større?

Kan noen forklare meg hvordan dere får lagt inn bildet stort?
Mener når jeg legger ved ett bilde, så får jeg lagt det inn bare lite på høyre side, sånn som nå.....
Inaktiv bruker
Skriv:
Postet 25.09.07 kl 22:36   Endret: 25.09.07 kl 22:38
Må bildet som skal legges ut allerede ligge på nett? Eller kan man gjøre dette rett fra hardisk?
Med tanke på at man må legge inn URL?
akvafil
Må bildet som skal legges ut allerede ligge på nett? Eller kan man gjøre dette rett fra hardisk? Med tanke på at man må legge inn URL?

Hvis du laster opp bilde til innlegget først så har du jo bildet på nett. Da kan du bruke URLen til bildet du nettopp lastet opp.
Det har jeg også lurt på. Må bare prøve.
(tunga rett i munnen)
Skal vi se...
Må jeg nå lagre innlegget, for så å redigere det? Prøver...

EDIT:
Nå skal jeg prøve å få bildet hit:
[External Image]
(Måtte høyreklikke på det lille bildet jeg nå har under mens jeg skriver, på "egenskaper" og så kopiere URL'en der. For så å legge den inn som bilde.)

EDIT 2:
Oi, det ble da så smått?
Hvorfor?

EDIT 3:
Ok, jeg åpnet "større versjon" av det bilde jeg hadde lagt inn og hentet URL'en derfra!
Må man gå via edit av innlegget, eller kan man gjøre det første gang man skriver innlegget?
Gulli
Det har jeg også lurt på. Må bare prøve. (tunga rett i munnen) Skal vi se... Må jeg nå lagre innlegget, for så å redigere det? Prøver... Må man gå via edit av innlegget, eller kan man gjøre det første gang man skriver innlegget?

Trur du bare kan trykke "forhåndsvis innlegg", så ta det derfra? Eller tar jeg helt feil nå? Har ikke gjort det før sjøl:p
Må prøve jeg også, her er 240 literen min
[External Image]

fikk det til, jihaa!
Du kan legge inn bildet i innlegget første gang hvis bildet allerede ligger ute på nett, slik:

[External Image]

Ligger det ikke ute allerede må du laste det opp som vedlegg og så endre innlegget etterpå, evt. lage en ny post (endre er nok ryddigst).
Odd Espen
Trur du bare kan trykke "forhåndsvis innlegg", så ta det derfra? Eller tar jeg helt feil nå? Har ikke gjort det før sjøl:p

Det går ikke, pga bildet da kun har en midlertidig adresse, altså en annen enn det har når innlegget er postet. Tror det var noe slikt i allefall.
Judosola
[QUOTE=Odd Espen]Trur du bare kan trykke "forhåndsvis innlegg", så ta det derfra? Eller tar jeg helt feil nå? Har ikke gjort det før sjøl:p

Det går ikke, pga bildet da kun har en midlertidig adresse, altså en annen enn det har når innlegget er postet. Tror det var noe slikt i allefall.

Hm.. ja vel da:p Hehe...

Prøver like vel jeg!=D
[External Image]
Jah, se der ja!;p (lagde nytt innlegg så dere ser jeg ikke har endra)
? er jo ikke noe stort bilde der, kun det som ligger som vedlegg og et sånt tegn for "her skal det være et bilde datamaskinen ikke finner på oppgitt adresse".
Judosola
? er jo ikke noe stort bilde der, kun det som ligger som vedlegg og et sånt tegn for "her skal det være et bilde datamaskinen ikke finner på oppgitt adresse".

Hm! Funka når jeg kikket på det akkurat!:p Nei, da har vi bevis på at det ikke går an!
Ja, da vet vi i allefall det med sikkerhet.
Hm, vet ikke helt om jeg skjønte det her jeg (får skylde på at jeg er syk *snufs*), nå prøver jeg.......
[External Image]
Takk for hjelpen, da klarte jeg det jo :o)
Plussmedlem
Husk at årsaka til at det visast thumbnail i staden for heile bildet i trådane er at det tar lang tid å laste ned dei store bilda for brukarar med lav bandbreidde. Når det er thumbnailvisning kan desse brukarane få opp tråden raskt, og klikke og vise dei bilda dei ynskjer.

Det er lett å tenkje skitt-au, når ein sit på ei 20mbit-linje heime som eg gjer, men det er faktisk mange som er inne på sidene med oppringt samband eller til og med med mobiltelefon.
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap