Bildevisning

Er jeg den eneste som får totalt utslett av den pop-up- bildevisningen...?
Tenker du da på der bildene på akvariene og sånn vises?
Ja, inne på profilene.

EDIT: Æææh, ikke fiskeprofilene. Brukerprofilene.
Likte best sånn som det var før, men det går helt greit sånn som det er nå :P
Har ikke fått utslett, men er ikke helt fortrolig med denne versonen. Likte i grunn den gamle versonen bedre, men sånn er det ofte når det kommer noe nytt.
...gammel vane er vond å vende, vet du...
Ole-Martin Vollen
Har ikke fått utslett, men er ikke helt fortrolig med denne versonen. Likte i grunn den gamle versonen bedre, men sånn er det ofte når det kommer noe nytt. ...gammel vane er vond å vende, vet du...


Er kanskje der det ligger. Tror jeg hadde likt den bedre om det ikke poppet opp en ny rute, men at man heller fortsatte og kunne manøvrere seg inn og ut med tilbake/fram-knappene i nettleseren...
Jeg har ikke fått utslett av det ennå...Synes det ble veldig bra fordi bildene kommer bedre til sin rett. Kan jo også velge bakgrunnsfarge (tone) her.
sitat av Ole-Martin Vollen:
Har ikke fått utslett, men er ikke helt fortrolig med denne versonen. Likte i grunn den gamle versonen bedre, men sånn er det ofte når det kommer noe nytt.
...gammel vane er vond å vende, vet du...


Er kanskje der det ligger. Tror jeg hadde likt den bedre om det ikke poppet opp en ny rute, men at man heller fortsatte og kunne manøvrere seg inn og ut med tilbake/fram-knappene i nettleseren...


Jp. Enig i den. Ble liksom litt "tungvindt" nå.
Ole-Martin Vollen
Jp. Enig i den. Ble liksom litt "tungvindt" nå.


Kanskje vi må invistere i en slik datamus der man abre beveger tommelen istedenfor hele hånda... :p
Plussmedlem
Årsaka til at det eit nytt vindu er at dei priviligerte får laste opp og vise 1000x1000px bilder av akvariene sine. Det hadde ikkje gått i det vanlege vinduet.
Kunne jo bare vist bildet alene og fada ut hele siden i bakgrunnen. Sånn som Vista sine forespørsler om tillatelse. Bruker det på en av mine sider, mye mer fokus på selve bildene, som jo faktisk er det man holder på med. Liker ikke helt nytt vindu jeg heller, hehe.
Nuvel. Da ble den jo på sett og vis enda mer irriterende.
Kesol
Nuvel. Da ble den jo på sett og vis enda mer irriterende.


Når du faktisk klikker på et bilde for å se på det stort så har du lite behov for å fokusere på de andre tingene rundt på siden. Det er hverken du eller øynene dine i stand til. Slike ting blir mer og mer brukervennlige i de større brukergrensesnittpakkene, nettopp fordi de vet hvordan vi "fungerer"
Blir pop-up- funksjonen mindre irriterende av den grunn...?
Er ikke en popup jeg snakker om, hvis du vet hva en popup er. Jeg snakker om alt bildet blir forstørra og du kan bla mellom dem eller klikke en annen plass for å lukke det. Sømløst.
Et lite tips for å få medlems-bildene bedre frem på skjermen: Bruk F11-knappen.
Da forsvinner info-stripene du har oppe og nede på skjermen og bildet blir større. Et 1000px-bilde dekker da nesten hele skjermen, og det er bare å klikke på bildet for å få opp neste (trenger ikke å lete etter "neste"-knappen).
Når du er ferdig så trykker du på F11 igjen og alt blir som før...
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller corydorasworld.com
Reklame for plussmedlemskap