Får ikke endret/lagt til fisk i karene mine

Hva skjer? Er det bare en "tenk-nix" feil eller er det flere som har samme problem?
Gjorde ett forsøk selv her, og det funker bare fint La til paroonhai i 5litern, blir spennende å se om den vokser opp i teorien

Er det at du ikke får opp arten når du søker, eller hvor er det problemet stanser?
For å søke, må du klikke på søk, i stedet for å trykke enter etter å ha skrevet teksten. Det er det eneste "knotete" jeg klarte å finne her jeg leka meg
Får ikke opp arten uansett. Enda den ligger i fiskebasen. Har prøvd med både enter og søk. Fisken er L048. Har prøvd L-048 og hele navnet også.
Da prøver jeg, da...

Ok har prøvd, og fant ikke den l-malla, men søkte på andre jeg visste var i basen, og de dukket opp. Sikker på at den er i basen, eller om du har rett nr?
Gikk greit når jeg klippet ut det første navnet, og limte inn i søket. Så var det bare å trøkke i vei... Her la jeg den inn
Jepp da kom den. Prøvde klippe lime metoden tidligere også men fikk beskjed om copyright/tillatelse bla bla. ved å bruke kopier under Edit gikk det greit. Ja ja nå er det hvertfall ordnet. Synd at ikke Cynotilapia Afra Cobue finnes i fiskebasen....
Det var da godt at du fikk det til.
Kanskje du kan søke opp info, og så lage deg en fiskeprofil? Ta bilde og slikt? Det blir sikkert flere her på forum glade for
Vet ikke hvorfor det inne funker å søke på L-nummer når en skal legge til arten i profilen. Det samme gjelder når vi modder skal koble art mot tråd.

Legger ut en liten sak om dette på bakrommet, så kan Holger se om dette er noe som kan fixes

Cynotilapia afra "Cobue" er en lokalisasjonsvariant av "vanlig" afra, og er ikke godkjent som egen art. Det er mange slike som mangler i basen, delvis på grunn av manglende info, delvis på grunn av manglende vitenskapelig godkjenning
Vi har funnet en link som det står litt om den.
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap