Kan henvisninger til Møre og Romsdal akvarieklubb fjernes?

Finner ingen steder noe om at klubben faktisk eksisterer. Det ser ut som at noen har prøvd å dra i gang en klubb, men har møtt for liten interesse.

Så kommer ferskinger som meg og leter etter klubb i nærheten. Siden det ser ut som at klubben ikke eksisterer så hadde det vært fint om linker o.l. ble tatt bort, slik at neste fersking fra samme område slipper å kaste bort tid på å lete etter noe som ikke finnes.

Men ser at der er en klubb på Søre-Sunnmøre.

Dette er nok noe du med flere må leve med. Tråder i forumet blir ikke slettet med mindre de strider mot retningslinjene.
Det bør vel likevel kunne gå an å fjerne Møre og Romsdal Akvarieklubb fra listen over akvarieklubber vil jeg tro?
Er klubben lagt ned eller ikke kommet opp og stå så er det klart at den bør fjernes eller merkes som innaktiv.

Vi bør nok få en melding fra noen som kjenner til dette forholdet før vi iverksetter tiltak,
På sidene til Norsk Akvarieforbund siden Starte klubb, står Møre og Romsdal Akvarieklubb oppført som en av de stedene/klubbene man ønsker starte opp.
Så denne klubbene kunne kanskje vært i en startfase - planleggningsfase?
Men. Når jeg ser på deres nettside, så ser jeg at det er leeeenge siden denne ble oppdatert.
Adressen til denne klubbens nettside er

Har selv vært i kontakt med Gro D. Lervik i NAF angående dette å starte klubb og vet derfor at klubber under planleggning, men som ennå ikke er oppe og går, føres opp her.

mvh

Selvsagt kan man ikke begynne å slette alle tråder der klubben er nevnt.

Men da jeg bestemte meg for å skaffe meg akvarium søkte jeg enkelt og greit på akvariefisk. Sånn fant jeg akvaforum. Når jeg da ser på lista over akvarieklubber at det er en her, så begynner jeg å lete. Siden jeg ikke gir meg så fort, så googla jeg klubben. Og lette og lette. Det hadde jo vært såå kjekt å ha en klubb i nærheten. Og det er her faktisk, bare at den ikke står på lista. Om noen andre leter, så er det klubb på søre- sunnmøre.
Tilfeldig bekjentskap
© Julie Nilssen
Reklame for plussmedlemskap