"Månedens kar".

Må man foreslå karet man mener fortjener tittelen videre dersom det ikke vinner i din "forslagsmåned", eller henger forslaget med videre?

Jeg tror man må det, da det for meg virker som en håpløs oppgave å administrere valget blant hundrevis av gamle hengeforslag, men det hadde vært greit med en bekreftelse

P.S. Jeg har spurt om dette før, men da kom det ikke svar
Donald
P.S. Jeg har spurt om dette før, men da kom det ikke svar:-)


Kanskje det ikke blir svar fordi man blir så dypt skuffet når trådtittel "Månedens kar" ikke betyr "Månedens mann"? ;D

Jeg holder med i at man må stemme på nytt hver måned.
Plussmedlem
Det er nominasjonar, ikkje røyster som brukarane gjev. Eit akvarium kan få ein nominasjon pr brukar, og gjeld heilt til karet har blitt månadens akvarium - dersom det blir det.

Nominasjonane er for øvrig berre rådgjevande. Det er ein jury som vel ut akvariet som blir månadens.
Aggi
Kanskje det ikke blir svar fordi man blir så dypt skuffet når trådtittel "Månedens kar" ikke betyr "Månedens mann"? ;D


Jeg ler meg ihjel )
Det hadde vært noe det! Nominere månedens kar, altså som i "han var en grepa kar", en mann, og ikke et akvariums-kar

*gruble* Hva med oss kvinner da? Månedens.... "levendeføder"?
mona o
[QUOTE=Aggi]Kanskje det ikke blir svar fordi man blir så dypt skuffet når trådtittel "Månedens kar" ikke betyr "Månedens mann"? ;D


Jeg ler meg ihjel )
Det hadde vært noe det! Nominere månedens kar, altså som i "han var en grepa kar", en mann, og ikke et akvariums-kar

*gruble* Hva med oss kvinner da? Månedens.... "levendeføder"?


Hehehe... ler meg skakk...
Utrolig bra!!! "Månedens kar" og "månedens levendeføder", -tror forresten jeg foretrekker "månedens havfrue" fremfor levendeføder, hehe!

Hihihihi!
Jeg får være månedens egglegger, jeg da... ;P
He he.. Har du begynt å legge egg??
Det må i så fall være en nyhet store deler av norge vil høre mere om!!
Nåvel... Alle kvinner har jo egg.. ;P
Men joda, levendeføder har jeg vært jeg også....
Veit jo det..
Men menesker som legger egg er vel litt mere uvanligg
Og jeg som har et bilde i profilen som heter Kar i kar (-et) *Knis*
Tenkte ikke på det.
Håper ikke månedens kar har noe imot at folk tar helt av her
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap