Alder søk på medlemslisten?

Hei jeg ville gjerne hatt en mulighet til å søke på alderen til medlemene her på akvaforum, sånn at jeg kanskje kan finne noen som er på samme alder som meg (bare 14år), hadde det vært en idé, eller går det an fra før av?
Vet ikke om jeg er enig i at det er så lurt... Tenk om noen voksne med lugubre baktanker skulle begynne å søke etter barn? :S Er det meg som er litt for mye hønemor, her eller?
Aggi
Vet ikke om jeg er enig i at det er så lurt... Tenk om noen voksne med lugubre baktanker skulle begynne å søke etter barn? :S Er det meg som er litt for mye hønemor, her eller?


Nei, Aggi du er helt på nett.
Aggi
Vet ikke om jeg er enig i at det er så lurt... Tenk om noen voksne med lugubre baktanker skulle begynne å søke etter barn? :S Er det meg som er litt for mye hønemor, her eller?


Du er ikke alene for og si det sånn, Helt enig med deg..
Men det kan jo gå ann da.. hvis man ikke vil vise hvor gammel man er så skriver man bare ikke hvor gammel man er i profilen sin.. skjønner?
Helt enig Aggi. Man vet aldri hvem som logger seg på nettsider.


Mvh Linka
DahAquaMan
Men det kan jo gå ann da.. hvis man ikke vil vise hvor gammel man er så skriver man bare ikke hvor gammel man er i profilen sin.. skjønner?
Og da vil jo mange la være, og hensikten være akkurat lik dagens manglende mulighet.
Og for de som har registrert alderen, vil det jo fort være etterpåklokskap.

Kjenner ikke til alle sider i verden, men det vil overraske meg om en kan selektivt leite ut aldersgrupper på slike forum.
Faren for både det ene og det andre er alt for stor, og slikt svineri skal vi ikke ha noe av
DahAquaMan
Men det kan jo gå ann da.. hvis man ikke vil vise hvor gammel man er så skriver man bare ikke hvor gammel man er i profilen sin.. skjønner?


Det er ikke hos barna det ligger. Det er hos de voksne som er ute etter å misbruke slik informasjon problemet ligger.

En tolvåring vil vel ikke automatisk tenke på å skjule sin alder på et akvarieforum, i tilfelle det er skumle menn som surfer på nettet etter noen lettlurte ofre, ikke sant?

Barna er til en viss grad beskyttet som en i mengden så lenge alder ikke går an å søke på. Da må kjeltringene lete og bla gjennom en etter en i mange tusen profiler her på forumet... og det gidder de nok sjelden.
mona o
Barna er til en viss grad beskyttet som en i mengden så lenge alder ikke går an å søke på. Da må kjeltringene lete og bla gjennom en etter en i mange tusen profiler her på forumet... og det gidder de nok sjelden.

Akkurat mitt poeng, også.
er åsså enig med aggi . det er jo ikke ei dateside uansett så hva skal man med alderen på folks ?

jah bless
Plussmedlem
Det er eit medvite val at ein ikkje kan sortere lista på verken alder eller geografi. Dette for å unngå misbruk av listene.
Ok I got it, men håper da det ikke er noen sånne folk på akvaforum? Tanken falt meg ikke inn en gang:P Jeg vil bare vite hvor langt mine jevnaldrene har kommet innen akvaristikk, om de er helt ferske eller om de er hel proffe For kanskje jeg kunne ha snakket med de på en litt enklere måte, uten aqua-ord som er totalt fremmede for meg

Men jeg får vel bare "Live and learn".
Du kan jo poste en tråd der du ber jevnaldrende ta kontakt med deg via profilen din?
Mufcy
Ok I got it, men håper da det ikke er noen sånne folk på akvaforum?
Hvor slikt utøy befinner seg, vet en aldri. Det er vel få som ønsker å la seg identifisere med slikt svineri.

Det å lage en tråd der unge lar seg identifisere er jo ennå verre enn om at profilen inneholder denne infoen.
Jeg anbefaler ikke at dette gjøres!
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Odland
Reklame for plussmedlemskap