Får ikke lagt til mer fisker under Registrering akvarie

Heia, vill bare si i fra om at jeg er helt fersk på denne siden her hehe.
Men jeg får ikke lagt til mer fisker under her:


Er det noen begrensninger her.
Eller er det bare det at jeg sitter på en Mac maskin.

Takker så mye for evt svar og råd
Gå til ditt akvarie, da får du opp en knapp på høyre side som det stå "endre dette akvarie" på. Så går du til under fanen fisk/planter/dyr, søker opp de fiskene du skal ha og trykke velg, så kan du taste inn antall.
Jeg har ihvertfall ikke problem med dette. Utover at jeg må tryke på søk knappen etter at jeg har skrevet inn hva jeg skal søke på, altså ikke bare enter..
Mvh Asle
Heia takker for svaret

Jeg har fått lagt inn noen plante typer. Men får bare legge inn 3 fiske typer )
Dette var rart.. Jeg har som sagt ingen problemer med å endre mine kar.. Du velger riktitig fisk osv?
Mvh Asle
Var inne i profilen din nå, og det var ikke noe problem å legge til både det ene og det andre i karet ditt Så riktig festlig ut etterhvert

Er det at den arten du søker på ikke kommer opp, eller legges den ikke til når du lagrer akvariet til slutt hos deg, som er problemet?
Du må altså lagre akvariet, etter at en eller flere arter er valgt.
Heia takker takker kjekt og høre )

Hmmm rart det. Er garantert noe jeg gjør feil ja. Det er noe jeg ikke finner der av plantene men fiskene har det gått bra

Første gangen jeg gjorde det så glemte jeg å lagre etter hvert hehe. Skal innrømme det. Men etter på så gjorde jeg det. Skal teste på en pc og se hva som skjer Kan være nettleseren på macen som feiler litt. Det har hent før det heheh.
Tilfeldig bekjentskap
© Ir
Reklame for plussmedlemskap