søke siden, WAP?

Sto ganske leeenge i en butikk idag og prøvde å få hjelp til kjøp av noen nye fisker. Jeg hadde bestemt meg på forhånd og undersøkt en del. Så starter problemene... Fiskene hadde kommet inn i butikken for 7 dager siden og manglet navn/pris. De i butikken anet ikke hva det var, men hjalp så godt de kunne. Skulle søke opp infoen her via mobilen min, men det var ganske nyttesløst....

Vet ikke hvilken CMS dere kjører (men for alt i verden, kjempe bra oppsett), men er det mulig å få wap support på f.eks søkemotoren? De fleste CM systemer støtter dette, så kanskje det bare er å "skru" det på i oppsettet?
Dersom dette er et 100% egen utviklet system, så bøyer jeg meg i støvet for dere


Evt vet dere om noen som har fiskebaser på nettet med støtte for WAP?
CMS her er skreddersydd av Holger såvidt jeg vet, og jeg har ikke problemer med noen av mine mobiler med å søke opp her, men bruker du standard nettleser får du sikkert altfor mye data og bilder og drit. Skaff deg opera mini hvis du ikke har det. På mange nyere bedre mobiler funker det greit med standard også, men har best erfaring med opera mini sånn sett overalt.
ok, får legge inn den da Har n95, så jeg ville trodd det burde gå
Plussmedlem
Ein versjon av kunnskapsbasen for skjermar med låg oppløysing er halvferdig... Det kjem altså, om ikkje så brått.

Eg har også ganske ofte brukt kunnskapsbasen med min Nokia N73, og det går forsåvidt greit, men det er sjølvsagt mykje å hente på å lage ein lofi-versjon av sida.
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap