Teststrips

Vet nesten ikke hvor jeg skal poste dette så jeg prøver å ta det her.

Var akkurat innom å kikket litt på artikkelen om vannverdier i akvarieskolen. Dette er jo noe som ofte blir anbefalt at nybegynnere leser. Her omtales teststrips som en enkel og grei måte å måle vannverdiene på. I lys av produktomtalen om teststrips så burde kanskje denne informasjonen endres?

Håper rette vedkommende kan se på saken
Som du ser av omtalen om stripsene, er det litt uenighet om hva som er tilfelle og ikke.
Siden jeg ikke har skrevet artikkelen, velger jeg å overlate til forfatter om den skal endres eller ikke Jeg er av den klare oppfattning om at det å teste med strips er like nøyaktig som å stikke fingeren i vannet. En kjenner det er vått, men that`s it
Skjønner at ikke alle er enige, men ofte får nybegynnere beskjed om at disse er ubrukelige fra forskjellige folk her inne. Det greieste ville kanskje vært og føyd til i artikkelen at det er delte meninger om nøyaktigheten av stripsene, men som du sier, det får være opp til forfatteren.

Ingen viktig sak for meg dette. Ville bare være grei å si fra i tilfelle det var en glipp
Tenkte samme tanken her en dagen, men det står også " Teststrips gir absolutt ikke nøyaktige resultater" Så da burde vel enhver som kan 2+2 regne dette ut, men det beste hadde vel vært klar tale.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap