Kjære Moderatorer.

Hei dere moderatorer.
Jeg vil gjerne (Sikkert som mange andre) få en type dine abonnement på akvarier, Fordi hvis jeg har skrivd en ting i karet for et år siden og jeg ikke vil ha noe med det og gjøre på en måte mere :P Så da hadde det hvert fint med en dine abonnement i akvarier.

Takk hvis dere gidder
Er det du leter etter under knappen som heter FORUM - Dine abonnement....
SoVe
Er det du leter etter under knappen som heter FORUM - Dine abonnement....


Jamenn det er til forum. jeg vil gjerne ha det til akvarier også..
Ja når du sier det, detter det inn en mail nå og da hos meg også på akvarier jeg har satt kommentar på. Vet ikke hvordan man sletter disse. Sorry.
SoVe
Ja når du sier det, detter det inn en mail nå og da hos meg også på akvarier jeg har satt kommentar på. Vet ikke hvordan man sletter disse. Sorry.


Det er derfor jeg vil at en moderator skal lage en sånn ''Dine abonnementer til akvarie'' eller no? enig?
Kanskje den bare kunne lagt under de andre abonnementene. Der kunne også abonnement på Rubrikk lagt så disse kunne fjernes også på en enkel måte.
SoVe
Kanskje den bare kunne lagt under de andre abonnementene. Der kunne også abonnement på Rubrikk lagt så disse kunne fjernes også på en enkel måte.


Ja, god ide nå mangler vi bare en moderator som må se tråden vår !
Inaktiv bruker
SoVe
Ja når du sier det, detter det inn en mail nå og da hos meg også på akvarier jeg har satt kommentar på. Vet ikke hvordan man sletter disse. Sorry.


Du kan slette disse direkte på mailen du får. Det ligger med en lenke.

Jepp, Torhild har rett.
Abbonement sies opp i mailen
Den er god. Man lærer noe nytt hver dag. Får huske det neste gang jeg får sånn mail. Aner ikke hva jeg abonnerer på...
Nei faktisk.. Den sies ikke opp i mailen.. Det står ikke det hos meg.. Det står bare en link hvor man klikker for og komme til innlegget. Ikke at abonementet skal stoppes.
Tilfeldig bekjentskap
© Vegard Helland
Reklame for plussmedlemskap