5999 medlemmer!

Plussmedlem
Du verden som det øker
Hvem blir nummer 6000?!
Plussmedlem
6000 medlemmer!
Se det
Da ble det 6000 før natta var omme!

Gratulerer Akvaforum! Stå på!

Og velkommen til det nye medlemmet
Artig besøksstatestikk i dag, ja:

Besøksstatistikk:
Totalt antall medl.: 6000
Unike påloggete medl. siste døgn: 600


Gratulerer til alle og enhver!
Og siden vi om noen poster er oppe i 160.000 innlegg, ble det ikke rent lite 6-sifra her i gården

6000 medlemmer på den forholdsvis korte tiden AF har eksistert, er fenomenalt!
Ikke rart sidene kan være tunge å laste til tider.... Rett og slett overbelastet server? ;P
Skjer med deg a Loomis?
Tenker på hvor sent oppe du var!
Nattjobb?
Plussmedlem
Ja, Fredly. Det er korrekt. Må jobbe om natta noen ganger, og da er det fint med AF

Overbelastet server...ja, det kan virke sånn. Godt det ikke bare er min PC som jobber treigt på AF.
Burde vel snart se å få "rota meg til" å betale for "Plussmedlemskap". Og dermed bidra til en ny og større server
Snart 100 Plussmedlemmer, ser jeg.
Holger jobber med saken, for å få "siste innlegg" til å greie å håndtere både innhold og traffikk på tilstrekkelig god måte.
Server\ linja skal fint håndtere aktiviteten, så det er ikke der skoen trykker
Loomis
Burde vel snart se å få "rota meg til" å betale for "Plussmedlemskap". Og dermed bidra til en ny og større server ;) Snart 100 Plussmedlemmer, ser jeg.

Og er det litt dyrt med et fullt års plussmedlemskap i slengen så kan du gå for en 3mnd. i første omgang? Koster vel det samme som en McLunsj?
Plussmedlem
Tror ikke så mange synes at kr 299,- er dyrt.
Og McLunsj...Aner ikke hva McLunsj koster. Det er McDonald's, antar jeg. Noe sunt og raskt for folk i farten... Regner med at medlemskapet varer lenger enn måltidet
Loomis
Tror ikke så mange synes at kr 299,- er dyrt. Og McLunsj...Aner ikke hva McLunsj koster. Det er McDonald's, antar jeg. Noe sunt og raskt for folk i farten... Regner med at medlemskapet varer lenger enn måltidet ;)
Kroppen holder nok lengre også om en heller bruker pengene på plussmedlemsskap, enn stadig McDitt eller datt
Nye medlemmer og antall akvarier
I dag er det kommet opp i 6122 medlemmer. Jøss dette går fort!
Over 100 nye på ni dager. Kjempebra!
Ser av div. innlegg at mange har hatt denne hobbyen tidligere og tar den opp igjen nå (noen etter å ha funnet AF).

Er denne "hobbyen" i veldig medgang for tiden, eller har det vært et jevnt antall nye medlemmer hele tiden?

Noe annet jeg lurte på: Har dere en oversikt over hvor mange akvarier medlemmene har i drift?
Shiramor
Er denne "hobbyen" i veldig medgang for tiden, eller har det vært et jevnt antall nye medlemmer hele tiden?

Hobbyen er i alle fall ikke på nedadgående kurs
Antall nye medlemmer har vært forholdsvis stabil hele veien, men det kan se ut til at januar 2008 blir en rekodmåned (274 nye medlemmer på 19 døgn!)

Shiramor
Noe annet jeg lurte på: Har dere en oversikt over hvor mange akvarier medlemmene har i drift?

Ikke annet enn at det pr nå er registrert 884318 liter vann på AF.
Men langt, langt, langt fra alle har registrert sine akvarier.
Det reelle tallet kan en bare gjette på, men jeg tipper at våre medlemmer er eiere av mellom 15 og 20.000 akvarier, og sitter der å ser på mellom 3 og 4 millioner liter vann.
Det nærmer seg 7000 medlemmer på AF...

Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap