Lagrer info i profilen, men det blir ikke lagra

Gjør jeg noe feil? Søker opp fisk f.eks, velger fisk, angir antallet, og lagrer. Kan gjøre det med flere fisker, gå videre til neste fane, men når jeg går tilbake til fisk og plante fanen er det ikke blitt lagra likevel. Sånn er det med annen info om akvariet også. Noe blir lagra, men ikke på langt nær alt!!!
Er ingen ekspert på dette, men det er ihvertfall slik at en må trykke på lagre-ikonet og ikke på enter-knappen for å få det til å fungere. Etterpå kan det være greit å oppdatere siden for å sjekke at endringene har skjedd.

Hvis ikke noe av dette virker så får en håpe noen eksperter svarer etterhvert eller, hvis du er utålmodig, så kan du kan eventuelt kontakte de gjennom Kontakt oss helt nederst på siden her.
Gjorde en test på karet ditt her, og det funker fint så lenge en klikker på lagre
men f.eks; ser i profilen at alt jeg har lagt inn ikke står der. Når jeg går til rediger profil står det der, men ikke når jeg klikker på vis profil.

og når jeg legger til fisk i mine bokmerker vises det ikke i lista mi. Så gjør jeg det en gang til, og får beskjed om at den allerede er lagra i mine bokmerker, men den vises ikke på lista. Plutselig kan det dukke opp fisker som jeg har lagra tidligere, så jeg har jo noen der etterhvert.

når jeg får mail om at det er nye kommentarer el.l på innlegg i forum eller rubrikkannonser og klikker på linken er det ikke noe nytt der. Men skriver jeg svar likevel ( på kommentaren som står i mailen), og lagrer svaret mitt, da vises både den andre sin kommentar og mitt svar.

det virker som om det er en slags forsinkelse ute og går her...
Etter at du har lagret, så trykke du ctrl + F5. Funkerer perfekt her hvertfall.
Lagrer info i profilen, men det blir ikke lagra
Har prøvd å huske å oppdatere hver gang jeg lagrer men det er jo veldig tungvint da. Er det ikke mulig å gjøre noe med det?
Satt her i lengre tid nå i kveld/natt og søkte etter fisker, valgte, lagra ogoppdaterte alle fiskene som fulgte med et nyinnkjøpt akvarium. Forandra så noe i akvarieprofilen og skulle søke etter flere fisk og planter. Må ha glømt å oppdatere en gang midt inni der, for det er bare én sort fisk og én sort plante som vises i oversikten over innhold i dette nye akvariet. Forterende å kaste vekk så mye tid og krefter også må jeg gjøre det på nytt!
Plussmedlem
Kva nettlesar brukar du?
Vil tro dette kan være et cache problem. Hvis noen har IE6 kan dere lage en guide for å sette det slik at IE sjekker siden ved hvert besøk og ikke automatisk. Sitter med IE7 selv som reservenettleser og det er litt annerledes her.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap