Feil liter på akvarium

Jeg skulle registrere karet mitt på 180 liter på nytt pga forandringer, men da jeg skal skrive liter så får jeg beskjed om å skrive hele tall f,eks 250 l. Jeg får ikke registrert mitt kar på 180 liter så jeg må skrive 200 for å komme meg videre. det blir jo ikke rett. Har jeg oversett noe? for jeg var registrert på 180 liter forrige gang jeg la inn akvariet mitt. Hva sjer`a.
Er sikkert bare en bug i systemet, om moderatorene leser dette så fikser de sikkert dette fort.
Har ikke fått noe svar enda på hvorfor det ikke gikk an å skrive at karet var 180 liter . det blir jo ikke rett å skrive at det er hverken 150 el 200 når det egentlig er 180?????? Står fremdeles 200 på min side.
Jeg vet ikke hva du skriver, for jeg fikk til å opprette et 180 liters akvarium akkurat nå. Det var ingen problemer med det.

Jeg oppdaget nemlig at jeg har glemt å registrere 180 literen min på profilen min her nå Da var det jo en passende anledning å få den registrert, siden den var på nettopp det literantallet du spør etter.

Som sagt, ingen problemer med å registrere mitt 180 liters akvarium.

PS!
Du skriver KUN tall, ikke noe komma eller punktum og ingen "L" eller ord for liter.
Får prøve å sløyfe liter og se hvordan det går....
mona o
Jeg vet ikke hva du skriver, for jeg fikk til å opprette et 180 liters akvarium akkurat nå. Det var ingen problemer med det. Jeg oppdaget nemlig at jeg har glemt å registrere 180 literen min på profilen min her nå:-) Da var det jo en passende anledning å få den registrert, siden den var på nettopp det literantallet du spør etter. Som sagt, ingen problemer med å registrere [URLBLOCK1]. PS! Du skriver KUN tall, ikke noe komma eller punktum og ingen "L" eller ord for liter.
Du store verden det var ikke mere som skulle til mona. Tusen takk for hjelpa.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap