En ting jeg savner

Inaktiv bruker
Jeg synes at akvaforum er en kjempeflott side med mye nyttig informasjon om fisk Men det er en liten ting jeg savner. Hadde det ikke vært tøft å hatt forslag til hva man kan ha i akvariene sine? Et eksempel på hva jeg mener:
Dette hadde jo vært super for de som er usikker på hva de skal ha i akvariene og sammensetning av fisk

Den lenken førte ikke fram til noe fornuftig

Jeg synes vi har en tjeneste som i allefall kan gi en pekepinn, nemlig at man får opp lister over hvilke fisker folk har fisk sammen med.
Når man går inn i fiskebasen på en profil kommer listen opp på venstre hånd.

Da kan man jo se hva andre har fisker sammen med, og også evnt sende mail til vedkommende/ legge inn kommentarer ved de aktuelle akvariene.
Jau, men det ville vært fint om det hadde vært sånn at hvis man da skrev scalare, så kommer den frem i fiskebasen, så kunne man derfra finne andre fisk som hørte til i dens biotop og planter osv.
Man kan jo finne fisk nå, men det ville vært fint om oxo planter dukket opp.
Ideen er god, og det hadde sikkert vært en nyttig fuksjon å bruke hvis det hadde vært mange nok forskjellige fiskesammensetninger (Biotopriktige, selskapsakvarium, osv.).

Problemet blir da at hvis dette er noe som skal fungere skikkelig må alle disse fiskesammensetningene lages av noen som vet hvilke fisker som passer sammen og hvilken som ikke gjør det, og det tar tid...
sør amerika 2

trykket på sør amerika 2 på siden det ble linket til, og syntes det så ut som en grei side. Går det ikke ann og "stifte" denne tråden, så har vi den linken liggende lett tilgjengelig. bare endre navnet noe så folk vet hva det gjelder.. Jeg visste ikke om den siden før nå.
joda likte denne tanken....men om fisk lever sammen i vill tilstand, betyr dette nødvendigvis ikke at det fungerer i et akvarium.
Det finnes så utrolig mange variabler å ta hensyn til også.
Tilfeldig bekjentskap
© Kent Evenrud
Reklame for plussmedlemskap