- Hjem
- Forum
- Om Akvaforum
- Implementering av chat?
Implementering av chat?
Hadde det vært noe for alle akvaristene ute i det store land?
Har laget et lite forslag her:
http://chat.sangereid.net/
Har laget et lite forslag her:
http://chat.sangereid.net/
Postet 15.03.08 kl 20:33
Endret: 15.03.08 kl 20:34
Jeg har visst ikke skjønt vitsen jeg, for jeg synes forumet er såpass aktivt og åpent at man ikke har behov for det... ?
Synes chat er mer eller mindre kaotisk måte å få kontakt med folk på... Men så er jeg også veldig lite inne på slike sider.
Standard på chattesider jeg har vært innom: Halooo! Er det noen med webkamera heeer?
;P
Har jeg feil intrykk, eller?
Synes chat er mer eller mindre kaotisk måte å få kontakt med folk på... Men så er jeg også veldig lite inne på slike sider.
Standard på chattesider jeg har vært innom: Halooo! Er det noen med webkamera heeer?
;P
Har jeg feil intrykk, eller?
Postet 15.03.08 kl 20:57
Postet 15.03.08 kl 21:25
Endret: 15.03.08 kl 21:25
AggiJeg har visst ikke skjønt vitsen jeg, for jeg synes forumet er såpass aktivt og åpent at man ikke har behov for det... ? Synes chat er mer eller mindre kaotisk måte å få kontakt med folk på... Men så er jeg også veldig lite inne på slike sider. ;) Standard på chattesider jeg har vært innom: [I]Halooo! Er det noen med webkamera heeer? ;P[/I] Har jeg feil intrykk, eller? ;)
Hehe.. jeg vet hva du mener, men da har du nok vært på litt gale plasser...
Når det kommer til IRC, så er det veldig lite slik du forteller, mens kommer du over på chattesider til f.eks vg, dagbladet, ba, sol osv, så er en på et helt annet nivå....
Selvsagt, forum er moro, der blir ting lagret, men kjeder en seg, har lyst å preike litt piss, eller diskutere noe... eller bare skravle, så er en chat genialt...
IRC er i grunn ikke veldig kaotisk. Faktisk noe av det mer ryddige en kan komme borti
Postet 15.03.08 kl 21:29
Postet 15.03.08 kl 22:31
Postet 15.03.08 kl 22:34
Postet 15.03.08 kl 22:52
...Dersom det er interesse så er "hjemmesiden" min forholdsvis enkel i bruk...Kan alltids modifiseres slik brukerne trenger den...Lite brukt er den også, så det er mer enn nok kapasitet..
Postet 16.03.08 kl 22:46
...Uoffisiell AkvaForum Chat...
...Dersom det er ønskelig...Dersom jeg ikke hører noe sletter jeg alt om et par uker...
(Masse muligheter, la bl.a. til en liten søkemulighet slik at man kan søke opp poster i chatten, dette videreutvikles bare dersom AkvaForum og dets brukere ønsker en slik chat)
...Dersom det er ønskelig...Dersom jeg ikke hører noe sletter jeg alt om et par uker...
(Masse muligheter, la bl.a. til en liten søkemulighet slik at man kan søke opp poster i chatten, dette videreutvikles bare dersom AkvaForum og dets brukere ønsker en slik chat)
Postet 10.04.08 kl 19:40
Inaktiv bruker
biXenEr det så vanskelig å hente ned mIRC og skravle i vei da?
mIRC koster PENGER
Postet 10.04.08 kl 20:25
Postet 10.04.08 kl 20:56
Endret: 10.04.08 kl 20:56
Postet 10.04.08 kl 21:51
Inaktiv bruker
biXen[QUOTE=kh92no]mIRC koster PENGER
NEI
(men han vil helst du skal betale for å bruke det etter prøvetia).
ok, sorry da missforstod jeg
Postet 10.04.08 kl 22:23
Postet 10.04.08 kl 22:34
Postet 10.04.08 kl 23:04
Takk takk
Her holder vi til og snakker sammen om alt vi kommer på! Bare å melde seg inn, og invitere venner
pjatten.forumakers.com
Her holder vi til og snakker sammen om alt vi kommer på! Bare å melde seg inn, og invitere venner
pjatten.forumakers.com
Postet 11.04.08 kl 17:34
Postet 11.04.08 kl 22:41
Postet 12.04.08 kl 03:24
Postet 12.04.08 kl 12:57
...Du kan jo bare laste ned internett, da...
...Her er linken for Internet Explorer brukere...
...Og her er linken for Mozilla/FireFox brukere...
(Siden det hadde sklidd off topic allerede)
...Her er linken for Internet Explorer brukere...
...Og her er linken for Mozilla/FireFox brukere...
(Siden det hadde sklidd off topic allerede)
Postet 12.04.08 kl 15:05