Posting av bilder

Ser det er mange her som legger inn flere bilder som er (nesten) helt identiske. Folk sitter og knipser bilder foran karene sine og får flere bilder som er nesten like, og så bestemmer de seg for å poste alle sammen. Det er litt unødvendig. Greit nok at man har glede av 4 like bilder for sin egen del, men tviler på at andre har noe behov for å se 4 versjoner av samme bilde. Jeg føler hvertfall ikke noe behov for det....
Du liker ikke flere bilder som ser like ut. Notert.
Så det er kun jeg som har lagt merke til og som synes det er helt meningsløst å legge ut samme bilde 3-4 ganger?
Hei Mvjnz.

Personlig synes jeg det er kjempeartig med bilder. Og deler ikke din mening her.
At bilder av en fisk, en situasjon knipses flere ganger er for meg bare artig så lenge bildene er nogenlunde klare og gode.
Jeg kan nistirre inn i akvariet mitt lenge lenge. Det er artig, innspirerende og koselig. Slik synes jeg det er med bilder også.

mvh
Kan jo sitte og nistirre på ett og samme bilde da, istedenfor å stirre på samme bilde 3-4 ganger. Jeg kan også sitte og se på bilder lenge hvis de er fine, men når jeg er ferdig med å beundre det bildet så er det ikke noen vits i de 3 andre identiske bildene.
...Samme med tekst, kjedelig å lese når en person utrykker den samme meningen i bare litt forskjellige ordlag i to-tre poster...Kunne jo lest den første posten deres mange ganger, istedet for å lese den samme meningen to-tre ganger...
Tilfeldig bekjentskap
© Margit Emilie Marita Isabel Wevang
Reklame for plussmedlemskap