- Hjem
- Forum
- Om Akvaforum
- Månedens akvarium!
Månedens akvarium!
Her på AF, Norges største akvaristiske nettportal, kan alle registrerte brukere være med å nominere medlemsakvarier til "Månedens akvarium".
Her er det mye heder og ære å hente, samt en fin plakett i profilen. Bare se på siste "Månedens akvarium" som ble valgt ut denne måneden. Et praktfullt plantekar!
Her er det mye heder og ære å hente, samt en fin plakett i profilen. Bare se på siste "Månedens akvarium" som ble valgt ut denne måneden. Et praktfullt plantekar!
Postet 02.04.08 kl 19:58
Postet 02.04.08 kl 20:01
Postet 02.04.08 kl 21:05
Postet 03.04.08 kl 14:46
Postet 03.04.08 kl 14:49
Kjetil fortjente virkelig dette, han er en av de beste planteakvaristene jeg vet om Og så snill som han er! Da jeg drev og skulle knote sammen et planteakvarium med Co2-gass og greier, så svarte han tålmodig på alle de rare spørsmålene mine.
Men når jeg oppdaget hvor mye jobb det egentlig var med et planteakvarie, dalte min interesse for det raskt. Det varte ikke lenge før jeg ga opp hele "grønnsakshagen", jeg fikser bare ikke den lukingen og plukkingen hele tiden. Nå som jeg har prøvd (og feilet) og vet hvor mye arbeid som ligger bak akvarier som nettopp Månedens Akvarium nå i april, så er min beundring desto høyere Fatter ikke at han får det til!
Gratulerer så mye til Kjetil L Du er flink!
Men når jeg oppdaget hvor mye jobb det egentlig var med et planteakvarie, dalte min interesse for det raskt. Det varte ikke lenge før jeg ga opp hele "grønnsakshagen", jeg fikser bare ikke den lukingen og plukkingen hele tiden. Nå som jeg har prøvd (og feilet) og vet hvor mye arbeid som ligger bak akvarier som nettopp Månedens Akvarium nå i april, så er min beundring desto høyere Fatter ikke at han får det til!
Gratulerer så mye til Kjetil L Du er flink!
Postet 03.04.08 kl 17:14
Endret: 03.04.08 kl 17:15
Postet 05.04.08 kl 19:48
Postet 06.04.08 kl 19:33
Postet 07.04.08 kl 10:23
Postet 07.04.08 kl 11:59