Kan man lage en felles....

tråd for "kan jeg plukke stein ute" og "kan jeg bruke denne rota" spørsmål.....
Plussmedlem
"Selvplukk i naturen"-tråd
Det er jo bare å starte dem det.
Så for meg en prioritert/sticky tråd og det må vel en moderator eller admin starte
Ahaaaa, du tenker på en egen kategori med en slik tittel ja. Det er vel kanskje mulig å få til.... Kanskje under "Gjør det selv" da?
Nei..... har dere ikke prioritete tråder her? Slik at når en åpner "aquascaping" eller "gjør det selv" forumet ligger alltid en slik tråd øverst.....
Hvis du ser på dette delforumet:
http://www.fiskersiden.no/forum/index.php?showforum=23

Ser du at endel tråder er "prioritert" dvs at de alltid ligger øverst i dette delforumet-noe slik mener jeg.
Joda, det har vi jo selvsagt Vi kaller det "klistret". At tråden blir liggende øverst. Men, jeg vil tro det skal mer til å klistre (prioritere) en tråd som du nevner øverst i en kategori. Vi benytter dette gjerne i en kortere periode f.eks. under kategorien "Hva skjer". Større evenementer kan der prioriteres i en periode.

Jeg skjønner riktignok ikke helt hvorfor din tråd/tema skal prioriteres framfor andre tråder i en kategori?
Ikke nødvenmdigvis min tråd-helst ikke egentlig. Poenget var at da vil ferske brukere se denne tråden kjappt, og man slipper nye tråder om steiner/røtter man har funnet ute hele tiden.... ofte med litt slappe overskrifter slik at man trykker seg innpå trådene

Og en slik tråd vil etterhvert ha mange eksempler og kunnskap slik at man kan linke til den ved spørsmål i andre tråder om det samme.
Da skjønner jeg faktisk poenget ditt Jeg er med på den, men det må i såfall være en svært allmennyttig tråd det er snakk om i såfall.

Så kan man jo stille seg spørsmålet hvor lang en slik klistret tråd kan bli før den mister sin hensikt kanskje....
Tilfeldig bekjentskap
© Helge A. Hafstad
Reklame for plussmedlemskap