Jeg prøver å kontakte akvaforum men får opp feilmelding.

Jeg har forsøkt flere ganger nå, å kontakte akvaforum. Jeg trykker på lenken "kontakt oss" nederst og fyller ut info og send.

Da kommer det bare opp: no session

Hvorfor det?
Funker hos meg. Du har ikke noen sære innstillinger på maskinen din da?

No session? Høres ut som noe cookie-greier, men her er jeg langt ute på viddene... Har du andre nettlesere du kan prøve?
Akkurat hva det kan være vet jeg ikke. Teknisk sjef har kanskje en idé om hva det kan være.

Prøver du å kontakte oss kan du jo selvsagt bruke mailadressen:

moderator(at)akvaforum.no

Da når du alle som jobber her på en gang, eller du bytter ut "moderator" med "webmaster" i mailadressen, da når du sjefen over alle sjefer
Bjarne
Akkurat hva det kan være vet jeg ikke. Teknisk sjef har kanskje en idé om hva det kan være. Prøver du å kontakte oss kan du jo selvsagt bruke mailadressen: [B]moderator(at)akvaforum.no[/B] Da når du alle som jobber her på en gang, eller du bytter ut "moderator" med "webmaster" i mailadressen, da når du sjefen over alle sjefer;)


Oki, tusen takk
Plussmedlem
2nelise var ikkje på bærtur. Det var ein feil i skjemaet som no er fiksa

jeg har også vært borti noen problemer på denne siden, når jeg søker på navn på fisker, så får jeg ofte opp en feilmelding, husker ikke helt hva det står på den, men hvis jeg venter en 30-60 minutter er det somregel fikset igjen. og har hatt en del problemer med server error, jeg vet ikke om dette er en feil på serveren deres, men dette kan vare nesten en hel dag. og det skjer et par ganger i uka. og dette skjer uansett hvor jeg trykker. ingen linker finker.
Holger Lockertsen
2nelise var ikkje på bærtur. Det var ein feil i skjemaet som no er fiksa :)


Tusen takk Holger! )
Tilfeldig bekjentskap
© Marte Stensby
Reklame for plussmedlemskap